اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوخی‌های نابجا،مرد را خواهان طلاق كرد



 

 

به گزارش ایسنا، مردی در دادگاه خانواده حضور یافت و تقاضای درخواست طلاق از همسرش را به قاضی دادگاه ارائه كرد. مرد جوان كه ۲۴ ساله بود، خطاب به قاضی دادگاه گفت: مشكل اصلی من با همسرم، سن اوست و بزرگترین اشتباه من در هنگام ازدواج در نظر نگرفتن سن همسرم بود.

 

وی ادامه داد: همسرم ۱۸ سال سن دارد و رفتارهایش آنقدر كودكانه است كه گاهی اوقات باعث خجالت من در بین دوستانم می‌‌شود، و متاسفانه رفتارهایش موجب می‌شود، انتخاب من برای زندگی مشترك را مسخره كنند.

مرد جوان با ناراحتی بیان كرد: از طریق یكی از دوستانم، قبل از ازدواج با همسرم آشنا شدم، و در آن دوران سن كم او، كمترین اهمیتی برای من نداشت، زیرا فكر می‌كردم عشق و علاقه مهمترین موضوع در زندگی است، اما بعد از گذشت یكسال از زندگی مشتركمان متوجه شدم. عشق و علاقه مهمترین فاكتور برای شروع زندگی مشترك نیست.

وی با اشاره به یكی از مشكلاتشان، اظهار كرد: برای مثال زمانی كه من خواب هستم، شوخی‌های فیزیكی وحشتناكی را انجام می‌دهد، به طوری كه وقتی از خواب بیدار می‌شوم احساس می‌كنم، نیمی از اعضای بدنم از كار افتاده است، بارها به دلیل همین شوخی‌های نا به جا دچار شك عصبی شده‌ام.

مرد جوان با بیان اینكه «نمی‌توانم با این وضعیت رفتاری همسرم به زندگی ادامه دهم، زیرا همیشه با ترس و دلهره می‌خوابم»، افزود: حاضرم مهریه ۲۱۲ سكه‌ای همسرم را پرداخت كنم تا از او جدا شوم و بتوانم بدون اضطراب به زندگی ادامه دهم. زیرا هر بار كه می‌خواهم از سر كار به منزل باز گردم، استرس دارم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و از مرد جوان خواست همسرش را نزد روانپزشك ببرد تا مشكلاتشان حل شود..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
شوخی های بسیار نابجا که منجر به خسارت مالی و جانی شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اضافه وزن زن، مرد را خواهان طلاق كرد!



 

جدایی نادر از سیمین از امروز در سینماهای تایلند

 

مردی در دادگاه گفت: همسرم به دلیل اضافه وزنی كه دارد از به گردش رفتن امتناع می كند و خستگی را بهانه كار خود قرار می دهد و ذره ای به فكر من و زندگی مان نیست.

مردی با حضور در دادگاه خانواده با ارائه دادخواست طلاق به رئیس دادگاه گفت: سال ۸۶ با همسرم ازدواج كردم. او زنی خوش برخورد و مهربان است اما متاسفانه برای حرف من ارزش قائل نیست و گویی چیزی نمی شنود.

وی در ادامه مدعی شد: همسرم به علت اضافه وزنی كه دارد نمی تواند زیاد از خانه خارج شود زیرا به سرعت خسته می شود و به جرئت می توانم بگویم چندین ماه است ما حتی برای قدم زدن بیرون نرفته ایم. هر بار كه از او می خواهم به گردش برویم، خستگی را بهانه می كند و مرا همراهی نمی كند.

این مرد جوان عنوان كرد: بارها از او خواستم كه به پزشك تغذیه مراجعه كند تا بتواند اضافه وزنی را كه دارد، كاهش دهد اما او با سماجت تمام می گوید كه نمی خواهد وزنش را كم كند. حالا روز به روز وزن همسرم اضافه می شود و او از این اضافه وزن راضی است.

وی در پاسخ به این پرسش قاضی كه «آیا از ابتدا همسرتان اضافه وزن نداشته كه اكنون همین اضافه وزن باعث شده شما به فكر جدایی بیفتید؟»، بیان كرد: بله. همسرم از ابتدا از لحاظ ظاهری همین گونه بود و من متاسفانه فكر می كردم كه با مراجعه به پزشك می تواند اضافه وزنش را كاهش دهد اما او هرگز نمی تواند خود را به وزن ایده آلی كه مد نظر من است برساند.

همسر این مرد نیز كه در دادگاه حضور داشت گفت: من به جدایی رضایت كامل دارم زیرا از سركوفت های همسرم و خانواده اش خسته شده ام. دیگر توان ادامه زندگی با او را ندارم زیرا او از ابتدا من را همین گونه كه اكنون هستم به همسری انتخاب كرد و در حال حاضر به دلیل همین اضافه وزن، خواهان طلاق است. من هم اشتیاقی به ادامه زندگی با او ندارم.

به گزارش ایسنا، رئیس دادگاه پس از شنیدن اظهارات زوج جوان، حكم طلاق را صادر نكرد و آنان را نزد مشاور فرستاد..... / خبرگزارى ایسنا