اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهلا ریاحی: برادرم گفت می کشمت!


شهلا ریاحی به تازگی گفتگوی جالبی انجام داده که در آن درباره گذاشته اش حرف های خواندنی زده است که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

روزنامه تماشا: شهلا ریاحی به تازگی با سایت «جمهوریت» گفتگوی جالبی انجام داده که در آن درباره گذاشته اش حرف های خواندنی زده است که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

یک بار خواهرم که در مشهد زندگی می کرد آمد تهران و یک چادر سرش کرد، شب هم آمدتئاتری که من بازی می کردم را ببیند و برای برادرم خبر ببرد که من در تهران چه کار می کنم. برادرم که نظامی بود از مشهد پیام داد که یا طلاقت را می گیرم یا تو و شوهرت را می کشم!

شهلا ریاحی: برادرم گفت می کشمت!

روح برادرم شاد باشد، وقتی که متوجه شد ریاحی من را به تئاتر برده خیلی عصبانی شد و گفت یا باید از تئاتر بیرون بیایی یا طلاقت را می گیرم یا هر دویتان را می کشم! آن موقع دیدی که الان به هنر و کار هنری وجود دارد، نبود.

برادر من هم اصلا دوست نداشت که من هنرپیشه شوم. البته او بیشتر نگران زندگی ما هم بود که نکند با رفتن هر دوی ما به سمت کار هنری متزلزل شود. او فکر می کرد ممکن است ریاحی درگیر کار خودش شود و من هم به سمت کار خودم بروم و هر دویمان از زندگی غافل شویم اما خدا را شکر ما هیچ وقت درگیر حواشی نشدیم و کارمان هم باعث نشد که به زندگیمان لطمه وارد شود.

ما هفتاد سال در کنار هم با عشق و صمیمیت زندگی کردیم و تا لحظه آخر هم عاشقانه یکدیگر را دوست داشتیم. ما در تمام مراحل زندگی و کار با هم بودیم.


ویدیو مرتبط :
شهلا ریاحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اندوه بی پایان شهلا ریاحی!+عکس



شهلا ریاحی بر سر مزار همسر مرحومش اسماعیل ریاحی اندوهگین تر از هر کس دیگری بود.اندوهی که بعد از گذشت دو سال از مرگ شوهر همچنان با اوست!

شهلا ریاحی,عکس شهلا ریاحی

 

شهلا ریاحی,عکس شهلا ریاحی

 

منبع:inn.ir