اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی +عکس



اخبار گوناگون - شهری با عجیب ترین پرندگان خیابانی +عکس

"rolling hills"منطقه کوچکی در جنوب لس آنجلس است که بیش از 100 سال می شود که مهمترین پرنده خیابانیشان طاووس های خوش خط و خال هستند، در حالی که در شهرهای مختلف دنیا تنها کلاغ یا کبوتر را می توان در سطح شهر مشاهده کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  پرنده زیبایی مانند طاووس می تواند هر انسانی را مبهوت قدرت خداوند کند. این پرنده ها با بال های بی نظیرشان  دل هر صیادی را نیز می برند و معمولا بیش از دیگر پرندگان مورد شکار قرار می گیرند از این رو همیشه تحت مراقب های ویژه زندگی می کنند  برای بازدید از آن ها باید سری به باغ پرندگان بزنید.

"rolling hills" منطقه کوچکی در جنوب لس آنجلس است که بیش از 100 سال می شود که مهمترین پرنده خیابانیشان طاووس های خوش خط و خال هستند، در حالی که در شهرهای مختلف دنیا تنها کلاغ یا کبوتر را می توان در سطح شهر مشاهده کرد.

اخبار ,اخبار گوناگون ,پرندگان خیابانی


 در این شهر از 100 سال پیش تا امروز طاووس ها به عنوان پرنده های خیابانی زندگی می کنند و حالا در طول این سال ها زاد و ولد آن ها بسیار زیاد شده است و به نظر می رسد در حال ایجاد مشکلات مختلف برای اعضای این شهر کوچک هستند.

مردم شهر از این گونه پرنده عجیب به خوبی و البته گاهی به بدی یاد می کنند. آن ها اعتقاد دارند که این پرنده ها شهر را زیباتر کرده اند اما از طرفی باعث به وجود آمدن محیطی  خاص شده اند و دیگر نمیتوان با اطمینان حتی فرزندان را در خیابان رها کرد زیرا ممکن است به کودکان آسیب وارد کنند.

بنا به تحقیقات این روزها نزدیک به 1000 طاووس در خیابان ها و محیط این شهر کوچک رها شده است و جمع کردن آن ها کار بسیار سختی شده است.

اخبار ,اخبار گوناگون ,پرندگان خیابانی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,پرندگان خیابانی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
ماشین جاروب خیابانی,جاروی شهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین تئاتر خیابانی +عکس



اخبار گوناگون - عجیب ترین تئاتر خیابانی +عکس

در سال 2010 یک گروه تئاتر موزیکال در بارسلونا یکی از عجیب ترین روش های برگزاری تئاتر خیابانی را به نمایش گذاشت. آن ها نمایش موزیکال خود را "کنسرت دوار" گذاشتند زیرا تمام نوازنده ها درون یک چرخ بسیار بزرگ بودند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، حتما با تئاترهای خیابانی آشنا هستید و می دانید که استعدادهای بسیاری از همین تئاترهای خیابانی به اوج شهرت می رسند. افرادی که کمی خلاقیت را چاشنی کار کنند می توانند به سرعت جای خود را در دنیای هنر به اثبات برسانند.

در سال 2010 یکی گروه تئاتر موزیکال در بارسلونا یکی از عجیب ترین روش های برگزاری تئاتر خیابانی را به نمایش گذاشت. آن ها نمایش موزیکال خود را "کنسرت دوار" گذاشتند زیرا تمام نوازنده ها درون یک چرخ بسیار بزرگ بودند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,عجیب ترین تئاتر خیابانی

 
آن ها یک وسیله جدید ساختند که می توانست 5 نفر را با خود حمل کند. این وسیله یک چرخ بزرگ به ارتفاع 4 متر و به پهنای 15 سانتی متر است. سه نفر از نوازنده ها درون چرخ کار خود را اجرا می کنند و دو نفر نیز مسئول انجام حرکات نمایشی و پدال زدن برای این چرخ بزرگ هستند.

این گروه در حال حاضر 4 سال است که طرفدارانشان را سرگرم می کنند و با استفاده از همین چرخ درآمد زندگی خود را بدست می آورند. در این گروه یک نوانده ساکسیفون، درام و گیتار حضور دارند و پایه کارشان آهنگ های کلاسیک است.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران