اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهرام شکوهی در تهران به روی سن می رود


اولین کنسرت شهرام شکوهی، خواننده مطرح و پدیده جوان موسیقی پاپ ایران، خرداد سال جاری توسط شرکت آوای هنر در شهر تهران برگزار می شود.

تماشا: اولین کنسرت شهرام شکوهی، خواننده مطرح و پدیده جوان موسیقی پاپ ایران، خرداد سال جاری توسط شرکت آوای هنر در شهر تهران برگزار می شود.



شکوهی در این کنسرت که زمان و مکان دقیقش به زودی از طریق همین سایت اعلام خواهد شد، اولین آلبوم رسمی اش «مدارا» را برای هوادارانش اجرا می کند. لازم به ذکر است که چند سال پیش حضور شهرام شکوهی در مسابقه استعدادیابی یکی از شبکه های ماهواره ای باعث شد، او در بین مخاطبان موسیقی شناخته و آثارش مورد استقبال قرار گیرد و همین موفقیت دلیلی بود تا تهیه کنندگان مختلف داخل و خارج از ایران به منظور عقد قرارداد سراغ این خواننده موسیقی پاپ بروند؛ اما شکوهی بهترین مسیر را برای فعالیت، کار در داخل ایران دانست که سال پیش هم اولین آلبوم رسمی اش با نام «مدارا» راهی بازار موسیقی کشور شد.


ویدیو مرتبط :
شهرام شکوهی - اسیری (کنسرت تهران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرام ناظری سال ۹۱ در تهران روی صحنه می رود



 

شهرام ناظری سال ۹۱ در تهران روی صحنه می رود

 

شهرام ناظری با همراهی ارکستر سمفونیک ارمنستان، ابتدای سال آینده در تهران به صحنه می رود.

به نقل از خانه هنرمندان شهرام ناظری با همراهی ارکستر سمفونیک ارمنستان، ابتدای سال آینده در تهران به صحنه می رود.

این ارکستر که ارکسترملل نام دارد به سرپرستی و خوانندگی شهرام ناظری و با آهنگسازی پیمان سلطانی به صحنه خواهد رفت.

ارکستر سمفونیک ارمنستان نیز ارکستر بزرگی است که سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک را شامل می شود و اوایل سال آینده با این گروه در اجرایی مشترک همکاری خواهد کرد.

گروه دوستی قرار است اجراهای بزرگ دیگری نیز داشته باشد و در صورت صدور مجوز حضور استاد شجریان در کنسرت گروه دوستی موضوعی دور از ذهن نیست.

گروه دوستی آخرین بار آبان ماه سال ۹۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با همراهی حسین علیزاده،شهرام ناظری،سینا جهان آبادی،اردشیر کامکار ،پژمان حدادی و ... به صحنه رفت.... / شبکه ایران