اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت 8 مامور مرزبانی سیستان و بلوچستان در مرز پاکستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فرماندار چابهار گفت: 8 مامور مرزبانی سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی میل 239 در جنوب شرقی ایران در کمین اشرار مسلح قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

احمد علی محبتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر گفت: اشرار مسلح با کمینی که انجام داده بودند در منطقه حدفاصل باهوکلات و پیشین نزدیکی مرز پاکستان و ایران،‌ این مرزبانان را به شهادت رساندند.

وی اظهار کرد: در این حمله تروریستی ماموران نیز با اشرار درگیر شدند که تعدادی از آن‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی این حادثه تروریستی در دست اقدام است. 

 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
عزیزان مرزبانی تو سیستان و بلوچستان....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت 8 مامور ناجا در مرز پاکستان


طی کمین اشرار مسلح در منطقه مرزی معروف به میل ۲۳۹ در جنوب شرق ایران متاسفانه هشت مامور مرزبانی شهید شدند.

خبرگزاری مهر: اشرار مسلح امشب با کمین در مسیر ماموران هشت نفر از ماموران مرزبانی در منطقه مرزی ایران و پاکستان، حدفاصل باهوکلات و پیشین را شهید کردند.

بر اساس اخبار رسیده در این حمله تروریستی در پاسخ به کمین اشرار، ماموران مرزبانی نیز تاکنون سه تروریست را به هلاکت رسانده و سه نفر را نیز زخمی کردند.

احمدعلی موهبتی فرماندار چابهار با تایید این اتفاق تلخ گفت: بررسی و شناسایی عوامل این حادثه در دستور کار تیم های امنیتی قرار دارد و به محض کسب اطلاعات، اخبار دقیق تر در این زمینه منتشر خواهد شد.