اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت 5 سپاهی در درگیری های کردستان


پنج عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درگیری با عوامل ضد انقلاب در کردستان به شهادت رسیدند.

ایسنا: طی درگیری روز پنجشنبه نیروهای سپاه و برخی عوامل ضدانقلاب در شهرستان بانه استان کردستان پنج عضو سپاه شهید و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

پیکر این پنج نیروی سپاه کردستان، صبح امروز با حضور مقامات استان تشییع شد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه نیز با صدور اطلاعیه‌ای با تائید این خبر اعلام کرد که درگیری در نزدیکی روستای ساوان شهرستان بانه در استان کردستان روی داده است.

در همین رابطه، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به ایسنا خبر داد که 5 نفر از اعضای سپاه استان کردستان در درگیری با نیروهای پژاک به شهادت رسیده‌اند.

محسن بیگلری اظهار کرد: این پنج عضو سپاه که 4 نفر اهل بانه و یک نفر اهل قروه بودند، در درگیری با نیروهای پژاک به شهادت رسیده‌اند و صبح امروز مراسم تشییع جنازه آنها برگزار شد.

وی همچنین گفت که در این مراسم، مسئولان استانی، مسئول قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرمانده سپاه استان کردستان،‌ جمعی از معاونان سپاه و مسئولان شهرستان بانه و سقز حضور داشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
مرگ بر پژاک، شهادت نیروهای سپاهی توسط مزدوران پژاک- خیلی دردآوره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری در فرودگاه مهرآباد و شهادت یک پلیس



کیهان: افراد مظنون در فرودگاه مهرآباد یك مامور كلانتری در حال گشت زنی را به شهادت رساندند.به گزارش خبرگزاری ها به نقل از یك منبع آگاه، ساعت 3 دقیقه بامداد دیروز ماموران كلانتری 119 مهرآباد به چند نفر مظنون شده و در پی تعقیب آنها پرداختند اما افراد یاد شده در یك لحظه وارد عمل شده و با ماموران درگیر می شوند كه در نتیجه یك نفر از ماموران پلیس به شهادت می رسد و مامور دیگر مجروح می شود.

 

گفتنی است در پی وقوع 2 عملیات تروریستی روز دوشنبه كه منجر به شهادت یك استاد دانشگاه شد، نیروی انتظامی اقدامات امنیتی و حفاظتی خود را به منظور افزایش سطح امنیت در شهر گسترش داده است.../ کیهان