اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت 3 مامور ناجا در سیستان وبلوچستان



وی با وجود ارائه این اطلاعات بر رسانه ای نشدن اخبار مربوط تاکید کرد.

بر اثر انفجار تله انفجاری صبح امروز (پنجشنبه)، در نزدیکی پلی در منطقه پیردان شهرستان سرباز، سه نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این ماموران بر اثر انفجار تله انفجاری که در مسیر تردد آنها قرار گرفته بود به شهادت رسیدند.

میرشکار گفت: در این انفجار یک نفر از ماموران هم زخمی شد. 

وی با وجود ارائه این اطلاعات بر رسانه ای نشدن اخبار مربوط تاکید کرد.

میرشکار همچنین ازعملیاتی در شب گذشته علیه گروهک تروریستی و دستگیری چهار نفر از عوامل این گروهک  و کشته شدن یکی از آنان خبر داد اما توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه نکرد.

 

اخبار حوادث - خبرگزاری صداوسیما

 


ویدیو مرتبط :
شهادت یک مامور نیروی انتظامی و یک شهروند در سیستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت 4 مامور ناجا در انفجار بمب در سیستان وبلوچستان



تعداد شهدای حادثه تروریستی امروز در نیکشهر به ۴ نفر رسید.

به دنبال حادثه تروریستی صبح امروز در جاده نیکشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان، دو نفر از مأموران نیروی انتظامی شهید و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.

براساس آخرین پیگیری‌ها، تا این لحظه با فوت دو نفر دیگر از مجروحان حادثه، تعداد شهدای این حمله تروریستی به 4 نفر رسید که فرمانده یگان تکاوری نیکشهر نیز جزو شهداست.

اخبار حوادث - تسنیم