اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت 3 تن از نیروهای سپاه در سراوان


معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه تن از نیروهای سپاه در سراوان شهید شدند.

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه تن از نیروهای سپاه در سراوان شهید شدند.

رجبعلی شیخ‌زاده گفت: صبح امروز حوالی ساعت 6 و 30 دقیقه، یک دستگاه خودرو کارکنان مهندسی سپاه از کارگاه فعال در میل 168 برای اجرای پروژه‌های عمرانی و انسدادی در حین حرکت به سمت میل 190 با یک تله انفجاری برخورد کردند که در نتیجه سه نفر از پرسنل سپاه شهید شدند.


ویدیو مرتبط :
اسارت چند تن از نیروهای داعش توسط نیروهای حزب الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی سپاه: افزایش نیروهای مستشاری سپاه در سوریه/ شهادت 4 تن از مدافعین حرم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,رمضان شریف

افزایش نیروهای مستشاری سپاه در سوریه/ شهادت 4 تن از مدافعین حرممسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افزایش نیروهای مستثشاری این نهاد انقلابی و شهادت 4 تن از مدافعین حرم در سوریه خبرداد.

از روابط عمومی کل سپاه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و مدافعین حرم در سوریه و در عرصه ی مأموریت های مستشاری در کمک به ارتش و بسیج مردمی این کشور برای مقابله با تروریست های تکفیری گفت: در پی دور جدید تحولات میدانی در مناطق مختلف سوریه و پیروزی اخیر جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با گروه های تروریستی تکفیری، متناسب با نیازها، شاهد افزایش نیروهای مستشاری ایران در این کشور هستیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: در ایام منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی و در دفاع از پیام آور کربلا حضرت زینب (س) چهار تن از مدافعین سرافراز و فداکار حرم به نام های مصطفی صدرزاده، سید میلاد مصطفوی، عبدالله باقری و امین کریمی در حین انجام مأموریت محوله در سوریه به شهادت رسیدند.

اخبار سیاست خارجی - ایرنا