اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت 2 سردار سپاه در سوریه‌


شهیدان سرافراز «حمید مختاربند» و «فرشاد حسونی‌زاده» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جنوب سوریه به دست تروریست‌های تکفیری صهیونیستی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری فارس: شهیدان سرافراز «حمید مختاربند» و «فرشاد حسونی‌زاده» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جنوب سوریه به دست تروریست‌های تکفیری صهیونیستی به شهادت رسیدند.

سردار فرشاد حسونی زاده، مدافع حرم حضرت زینب (س)، فرمانده اسبق تیپ صابرین، در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت 2 سردار سپاه در سوریه‌

حاج حمید مختاربند معروف به «ابوزهرا» در بین یاران شهیدش کجباف و هلیسایی

همچنین بنا به اخبار رسیده حمید مختاربند معروف به «ابو زهرا» مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز و از پیشکسوتان جهاد نیز در دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با جریان تکفیری صهیونیستی در سوریه به یاران شهیدش پیوست.

این دو شهید روز گذشته در جریان درگیری با گروهک‌های تروریستی تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

شهادت 2 سردار سپاه در سوریه‌

سردار فرشاد حسونی زاده فرمانده اسبق تیپ صابرین


ویدیو مرتبط :
جنازه سردار ایرانی به شهادت رسیده در سوریه(سردار کجباف)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت سردار سپاه در سوریه



شهادت سردار سپاه در سوریه, سردار شهید جمالی

شهادت سردار سپاه در سوریه

خبر گزاری مهر نوشت: یکی از رزمندگان سپاه اسلام که علیرغم سمتهای مدیریتی تصمیم گرفت مدافع مظلومان باشد سردار محمد جمالی‌پاقلعه بود که تصمیم گرفت با پشت کردن به دنیا به دفاع از مردم سوریه در مقابل تروریستها بپردازند و مدافع حریم حرم مبارک حضرت زینب باشد.

اما متاسفانه این سردار شجاع طی روزهای گذشته توسط تروریستها به شهادت رسید و مردم کرمان را عزادار کرد.

سردار محمد جمالی‌ پاقلعه؛ از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و ولایت؛ در سوریه به شهادت رسید.

جمالی‌ از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و از جمله فرمانده گردان‌ها و فرمانده محورهای لشکر خط شکن ثارالله بود.

وی بعد از جنگ تحمیلی در قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق و در سال‌های اخیر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا در استانداری کرمان به فعالیت مشغول بود و اخیرا به عنوان داوطلب دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به سوریه اعزام شد و در این راه به فیض عظمای شهادت نائل گردید.

 

سردار شهید جمالی با توجه به هجوم دشمنان اسلام خصوصا آمریکای جنایتکار در کشورهای مسلمان و هجوم همه جانبه وهابیون ،سلفی ها و تکفیری ها به حریم  اهل بیت علیه السلام داوطلب  دفاع از حریم مقدس حضرت زینب سلام الله علیها شد و در این راه به فیض عظیم شهادت واصل گردید.

آئین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام فردا هشت صبح از حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

ضمنا از سوی امام جمعه کرمان و فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار بیانیه ای ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار برای حضور مردم در مراسم تشییع جنازه دعوت به عمل آمده است.

پیکر مبارک و مطهر این شهید بزرگوار فردا صبح از ساعت 8 از حسینه ثارالله کرمان تشییع و مردم کرمان با این سردار شجاع وداع و با آرمانهای وی بیعت می کنند و در نهایت شهید جمالی  در مزار شهدای کرمان در کنار همرزمانش شهیدش در زمان هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده می شود.

/مهر