اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت یک فرمانده ارشد سپاه در سوریه


سردار سرتیپ پاسدار، حسین همدانی دیشب در سوریه به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس: سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

سردار سرتیپ پاسدار، حسین همدانی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

شهادت یکی از فرمانده ارشد سپاه در سوریه

پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله فرمانده این سپاه نیز برعهده سردار همدانی بود.

خاطرات وی در قالب 2 کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.



روابط عمومی کل سپاه: شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی


سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار سرتیپ حسین همدانی در سوریه خبر داد.

در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه ، روابط عمومی کل سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار شجاع و گرانقدر به محضرت حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران ، آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سالهای گذشته که نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت ، عصر دیروز در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریستهای داعشی به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر ، متعاقبا اعلام خواهد شد.    


ویدیو مرتبط :
شهادت فرمانده سپاه بدر در سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت عضو ارشد سپاه همدان در جنگ سوریه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

'مرتضی ترابی' از مدافعان حرم آل الله روز گذشته (چهارشنبه) در جریان عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی سپاه همدان، همزمان با سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر خبر شهادت مرتضی ترابی از گردان حضرت علی اصغر تیپ 32 انصارالحسین(ع) دارالمجاهدین همدان را غرق در ماتم کرد.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این پیشکسوت پاسدار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و مردم شریف استان همدان، آمده است:

مرتضی ترابی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم دیروز در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به شهادت رسید.

شهید مرتضی ترابی از شهرستان بهار بعد از سردار شهید حاج حسین همدانی، شهید مجتبی کرمی، شهید مجید صانعی، شهید میلاد مصطفوی و شهید محسن فانوسی؛ ششمین شهید مدافع حرم استان همدان است که به یاران شهید خود پیوست.