اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت یک سرباز وظیفه بر اثر انفجار مین


یکی از تکاوران تیپ 35 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران براثر برخورد با مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا: یکی از تکاوران تیپ 35 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران براثر برخورد با مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه به شهادت رسید.

فرمانده تیپ 35 تکاور روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: سرباز وظیفه ولی الله سعادتی که از شهرستان آباده استان فارس به کرمانشاه اعزام شده بود در ضلع شمال غربی پادگان رزم آوران تیپ 35 تکاور (جیرانبلاغ) دچار حادثه شد.

سرهنگ غلامرضا عسگری افزود: وی که حدود سه ماه از دوران خدمتش می گذشت در حین انجام وظیفه با مین برخورد کرد و در دم شهید شد.

فرمانده تیپ 35 تکاور اعلام کرد که آئین تشییع پیکر این شهید ساعت 10 صبح روز چهارشنبه از مقابل بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه برگزار و سپس پیکر این شهید به زادگاهش (آباده) منتقل می شود.


ویدیو مرتبط :
سرباز وظیفه شناس / خنثی كردن مین / جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت زائر ایرانی در عراق بر اثر انفجار



 

 

بر اثر انفجار بمب در مسیر زوار ایرانی در شمال بغداد یک زائر شهید شد و شش تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، جواد خانی نماینده سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در عراق اعلام کرد: صبح امروز (‌پنج شنبه ) یک بمب در مسیر زوار ایرانی در منطقه التاجی، سی کیلومتری شمال بغداد منفجر شد .

این زوار پس از زیارت مرقد امام موسی کاظم(ع) در کاظمین راهی سامرا شده بودند بودند که این بمب منفجر شد..../تحلیل:عصرایران