اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت مظلومانه یک پلیس در جریان نجات یک گروگان



 

 

شهادت مظلومانه

 

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهادت مظلومانه یک افسر آگاهی تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، سرهنگ عباسعلی محمدیان در توضیح این خبر گفت: با اعلام فقدان دختری به نام راحله از سوی خانواده اش، بررسی وضعیت این دختر مفقودی در دستور کار کارآگاهان پایگاه هشتم آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: 3 روز بعد فردی که خود را پدر پسری به نام یاشار معرفی می کند، در تماس با خانواده دختر، ضمن اظهاراتی تهدید آمیز، با اعلام این که این دختر و پسر به هم علاقه دارند از پدر راحله می خواهد که به ازدواج این دو رضایت داده و در همان موقع با حضور در یکی از دفاتر ازدواج این دو نفر را به عقد یکدیگر در آورد.

محمدیان ادامه داد: خانواده این دختر بلافاصه با حضور در پایگاه هشتم آگاهی تهران در حالی که بسیار مستاصل بوده و به شدت گریه و بی تابی می کردند این تماس تلفنی را به ماموران آگاهی تهران اطلاع می دهند و خواستار نجات دخترشان می شوند.

رئیس آگاهی تهران افزود: دو تن از کارآگاهان این پایگاه با هماهنگی و دستور مقام قضایی برای بررسی وضعیت این قضیه، برای بازداشت و انتقال متهم به آگاهی به منزل این فرد(یاشار) مراجعه می کنند. این ماموران با نشان دادن کارت شناسایی و حکم جلب متهم از پدر یاشار می خواهند که دختر و پسر را تحویل آن ها داده و خود وی نیز همراه آن ها برای ارائه توضیح به آگاهی تهران مراجعه کند.

محمدیان ادامه داد: پدر یاشار نه تنها با ماموران آگاهی همکاری نکرده و از این کار سرباز می زند، بلکه با یکی از افسران این پایگاه درگیر می شود به دنیال درگیری این فرد با ماموران آگاهی، تعداد بسیاری از اقوام این فرد که در داخل منزل بودند نیز وارد ماجرا شده و آن ها نیز با پلیس درگیر می شوند.

محمدیان با اشاره به تعداد بسیار اقوام یاشار، افزود: یکی از افسران ناجا برای آرام کردن اوضاع اقدام به شلیک یک تیر هوایی می کند، که اقوام این پسر با سلاح سرد به سمت ماموران پلیس حمله می کنند که در نهایت یکی از ماموران مجبور به شلیک یک گلوله به پای یکی از حمله کنندگان می شود و در ادامه جریان این درگیری و به علت کثرت مهاجمان و آشفتگی اوضاع، ناگهان یکی از ماموران ناجا با اصابت یک گلوله به گردنش، شهید می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: هویت ضارب گلوله توسط ماموران آگاهی در حال بررسی است.

سرهنگ محمدیان درباره وضعیت سایر مهاجمین و اقوام یاشار گفت: تحقیقات پلیس منجر به دستگیری 9 نفر از مهاجمین که همگی متواری شده بودند شده و تلاش برای دستگیری سایر این افراد ادامه دارد.

گفتنی است، اخبار تکمیلی بزودی از سوی مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام خواهد شد..../تحلیل:تابناک


ویدیو مرتبط :
نجات گروگان های تئاتر توسط پلیس فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت مامور پلیس هنگام نجات جان قاتلش


جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان جزئیات شهادت مامور پلیس و دستگیری عامل این جنایت را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان جزئیات شهادت مامور پلیس و دستگیری عامل این جنایت را تشریح کرد.

سرهنگ علی اکبر جاویدان در تشریح این ماجرا اظهار داشت: در ساعات اولیه روز پنجشنبه گذشته مامور کلانتری 11 شهرستان گنبد هنگام گشت زنی در محدوده استحفاظی خود متوجه یک خودرو شد که با درخت برخورد کرده بود. وی برای کمک به راننده به سوی او رفت و به خاطر اینکه احتمال می رفت خودرو آتش بگیرد از راننده خواست کاپوت ماشین را باز کرده تا وی برق را قطع کند.

جاودان ادامه داد: ستوان ابراهیم شیبانی سپس برای کمک به راننده از او خواست از خودرو پیاده شود که راننده خودرو به محض پیاده شدن با یک اسلحه شکاری به سوی مامور پلیس تیراندازی کرد و از محل گریخت. در ادامه ماموران با قوانین بکارگیری سلاح متهم فراری را از ناحیه پا هدف قرار داده و زمینگیر کردند. مامور پلیس و مرد تیرانداز بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند که ستوان ابراهیمی بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهم در بیمارستان بستری است و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی انگیزه او از این اقدام را آغاز کردند.