اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهادت سه نفر در سقوط بالگرد



 

 

شهادت سه نفر در سقوط بالگرد

 

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد شهدای سقوط بالگرد در خاش به سه نفر رسید.

رضا عبدی در گفت و گو با فارس در زاهدان اظهار کرد: تعداد شهدای سقوط بالگرد در شهرستان خاش به سه نفر رسید و اسامی آنها اعلام شد.

وی ادامه داد: رامین جدی، بهمن عبدالعلی پور، مرتضی بنی نجار سه تن از شهدایی هستند که امروز بر اثر سقوط بالگرد در شهرستان خاش به شهادت رسیدند.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جواز دفن به منظور تحویل این شهدا به بستگانشان نیز صادر شده است.... / خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
سقوط هلیکوپتر ایرانی و کشته شدن دو نفر و یک نفر مفقود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ ۹ نفر در حادثه سقوط بالگرد در مشهد



مرگ ۹ نفر در حادثه سقوط بالگرد در مشهد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد در ارتباط با تلفات این حادثه تصریح کرد: در این حادثه 9 نفر از سرنشینان بالگرد فوت کرده و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شد اما، حال او وخیم گزارش شده است.رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد از مرگ ۹ نفر در حادثه سقوط بالگرد در مشهد خبر داد.

به گزارش فارس، رضا وفایی‌نژاد دقایقی پیش اظهار کرد: صبح امروز یک فروند بالگرد متعلق به هوانیروز که در اجاره اورژانس 115 مشهد بود در حین انجام عملیات دچار حادثه شد و سقوط کرد.

وی افزود: این بالگرد در حال انتقال مصدومان حادثه‌ای در محور ملک‌آباد به بیمارستان سوانح طالقانی مشهد بود که در منطقه سینه‌عرب سقوط کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 مشهد در ارتباط با تلفات این حادثه تصریح کرد: در این حادثه 9 نفر از سرنشینان بالگرد فوت کرده و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شد اما، حال او وخیم گزارش شده است.

اخبار تکمیلی از این حادثه متعاقبا ارسال می‌شود.

ایسنا نوشت:

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این بالگرد دراختیاراورژانس بوده وبرای امدادرسانی به یک تصادف مینی‌بوس در حال انجام ماموریت بود گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این بالگرد به علت مه‌آلود بودن هوا با کابل فشارقوی برخورد و سقوط کرده است./عصرایران