اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهاب مرادی: تذکری از قالیباف نگرفتم


رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سیاست های این سازمان درخصوص دوره های آموزش موسیقی تغییر نکرده است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سیاست های این سازمان درخصوص دوره های آموزش موسیقی تغییر نکرده است.

حجت الاسلام شهاب مرادی در گفتگویی و در پاسخ به این سوال که آیا تذکری از شهردار تهران مبنی بر دوره‌های موسیقی فرهنگسراها دریافت کرده است، گفت: تاکنون هیچ تذکری مبنی بر این موضوع از شهردار تهران نگرفته ایم و سیاست های ما در بحث آموزش موسیقی همان چیزی است که پیش از این اعلام شده و تغییری در آن رخ نمی دهد.

عبدالحسین مختاباد در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها مدعی شده بود که شهردار تهران درخصوص آموزش دوره های موسیقی به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تذکر داده است و تعطیلی کلاس‌های موسیقی در فرهنگسراها قطعا منتفی است.

پیش از این نیز امیر عبدالحسینی معاون هنری این سازمان در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از انتشار خبرهای نادرست درباره موضوع آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت گفت: رویکرد جدید مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تخصصی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های موسیقایی است و ارائه آموزش‌های حداقلی تنها منجر به اتلاف وقت هنرجویان و علاقه‌مندان موسیقی می‌شود.

وی با اشاره به برداشتن گام‌های عملی و مهم به سمت حرفه‌ای شدن فعالیت‌های موسیقایی در سازمان فرهنگی هنری افزود: افراد آماتور در فضای حرفه‌ای دچار محدودیت می‌شوند و شرایط را برنمی‌تابند اما قطعا اهالی هنر از این اتفاق خرسند خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
شهاب مرادی به قالیباف چه گفت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش اینستاگرامی قالیباف درباره تغییر شهاب مرادی (عکس)



حجت الاسلام مرادی دردل جوانان، مردم و جامعه جا دارند و من به ایشان عرض کردم که خودت یک سازمان فرهنگی هستی، ما ایشان را در کنار خودمان داشتیم، داریم و خواهیم داشت

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در جدیدترین پست صفحه اینستاگرام خود درباره حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی، رییس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با انتشار عکس ذیل نوشت:

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محمدباقر قالیباف

 
صبح امروز| درمراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران و معاونان شهرداری: ما ایشان را دوست داشتیم و دوست داریم چرا که حجت الاسلام مرادی روحیه جوانمردی دارند و برای ما عزیز بودند و عزیزتر هستند. ما پیش از این در حوزه شهرداری تهران در خدمت ایشان بوده ایم و امروز نیز به عنوان مشاور فرهنگی بنده در شهرداری تهران حضور دارند. حجت الاسلام مرادی دردل جوانان، مردم و جامعه جا دارند و من به ایشان عرض کردم که خودت یک سازمان فرهنگی هستی، ما ایشان را در کنار خودمان داشتیم، داریم و خواهیم داشت.
۹۴/۱/۲۳
#محمد_باقر_قالیباف
#شهاب_مرادی
#قالیباف
#شهردار_تهران
#مدیر_جهادی
#جهاد_ادامه_دارد
#ایران_سربلند
#تهران

 

اخبار اجتماعی - عصر ایران