اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهاب مرادی: به مجلس نمی روم


رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شایعاتی که در خصوص استعفای من از این سمت برای حضور در انتخابات مجلس است را رد می کنم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود به خبرنگار مهر، گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

وی ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.

مرادی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.

مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.

شهاب مرادی ساعت ۷:۴۵ به مراسم آمد و دلیل تاخیر یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای خود را تعدد افرادی که قرار بوده در این جلسه تودیع و معارفه شوند، دانست.

در ابتدای این جلسه، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی شهردار تهران قبل از حضور مرادی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری معارفه شد و امانی جایگزین وی در معاونت برنامه ریزی شد.

صلاحی در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد مالی شهرداری در سال ۹۳ ارائه کرد و توضیحاتی در خصوص بودجه ۹۴ شهرداری و برنامه پنجساله دوم شهرداری داد.


ویدیو مرتبط :
شهاب مرادی به قالیباف چه گفت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«شهاب مرادی» نامزد انتخابات مجلس دهم؟


رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران گفت: قطعاً برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام نخواهم کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران گفت: قطعاً برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام نخواهم کرد.
 
حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که برای بازدید از «چهارمین نمایشگاه نقاشی چند نسل هنرمندان معاصر ایران» به نگارخانه لاله رفته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از تصمیم وی برای حضور در انتخابات مجلس دهم است، اظهار داشت: ظاهراً این شنیده‌ها در ادوار مختلف تکرار می‌شود.
 
وی افزود: در سال‌های قبل نیز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر این قبیل گمانه‌زنی‌ها و اخبار مطرح شد. امروز به سادگی می‌توان در خصوص میزان صحت و اعتبار آن شنیده‌ها قضاوت کرد؛ می‌دانید که علی‌رغم نتایج نظرسنجی‌ها و دعوت برخی بزرگان و نخبگان سیاسی از اینجانب، در تمامی آن سال‌ها تا امروز، در هیچ انتخاباتی ثبت نام نکرده‌ام.
 
مرادی تاکید کرد: امروز هم صراحتاً به شما عرض می‌کنم که قطعاً برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام نخواهم کرد.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارتباطیم با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در دانشگاه، منبر و فضای مجازی، هیچ وقت پایه و هدف انتخاباتی نداشته است.
 
وی با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف و رسالت خودم را عمل به وظایف ذاتی خود به عنوان یک روحانی می‌دانم، گفت: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی رغم تمام سختی‌ها، مادامی که با رسالت، اهداف و هویتم در تعارض نباشد با قدرت می‌مانم و کار می‌کنم.
 
مرادی ابراز امیدواری کرد انتخابات سال آتی مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم به بهترین شکل برگزار شود و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.