اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شناسایی و انهدام ۱۲ «لابراتوار شیشه» بیخ گوش تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,شیشه

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام ۱۲ لابراتوار تولید ماده مخدر شیشه طی چند عملیات پیچیده اطلاعاتی خبر داد و گفت:‌ به زودی طرحی ضربتی به منظور انهدام لابراتوارهای تولید شیشه در منطقه به اجرا در خواهد آمد.

سردار محسن خانچرلیبا اشاره به عملکرد 4 ماهه اخیر پلیس غرب استان تهران در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران طی چندین عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند 12 لابراتوار تولید شیشه را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ، منهدم کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در مجموع این عملیاتها، ماموران پلیس موفق شدند 245 کیلوگرم شیشه و مواد اولیه تولید این ماده مخدر را کشف و ضبط کنند.

وی با تاکید بر برنامه پلیس برای برخورد ضربتی با لابراتوارهای تولید شیشه در غرب استان تهران، گفت: در حال حاضر و به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده و با هماهنگی دستگاه قضایی، به زودی طرح جامع ضربتی به منظور انهدام لابراتوارهای تولید شیشه در منطقه به اجرا در خواهد آمد.

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه با اشاره به کشفیات به دست آمده در این مدت، گفت: علاوه بر این موارد، در طول 4 ماهه ابتدایی سال 94، ماموران پلیس غرب استان تهران توانستند طی چندین عملیات، 3 تن و 126 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

خانچرلی با بیان اینکه ماموران پلیس در دو عملیات بزرگ موفق به انهدام دو باند مخوف قاچاق مواد مخدر که هریک قصد انتقال بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر را داشتند، به دستگیریهای انجام شده پرداخت و افزود: طی این مدت 2 هزار و 836 نفر دستگیر شدند که از این میان، یکهزار و 860 نفر معتادان خیابانی بودند که با هماهنگی مسئولان مربوطه به کمپ اخوان و تعدادی مرکز نگهداری دیگر انتقال یافتند.

اخبار اجتماعی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
زلزله ای که از بیخ گوش تهران رد شد ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام 28 لابراتوار تولید شیشه در غرب تهران


رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی غرب استان تهران در طول شش ماه گذشته، ۲۸لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی منهدم شد.

خبرگزاری مهر: رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی غرب استان تهران در طول شش ماه گذشته، ۲۸لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی منهدم شد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: یکی از اصلی ترین اولویت های مجموعه انتظامی در این منطقه، برخورد با تولید کنندگان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی است.

وی افزود: با هدف گذاری انجام شده، طرح های متعددی برای برخورد و مقابله با عوامل این بلای خانمان سوز در طول ماه های گذشته تنظیم و عملیاتی شد که با دستاوردهای سازنده ای همراه بود.

سرهنگ سلیم پور گفت: انهدام ۲۸لابراتوار تولید شیشه و کشف۲۸۰کیلوگرم از این نوع ماده مخدر صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری، نمونه موفقیت هایی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی به دست آمد.

وی افزود: رصد دقیق مجموعه انتظامی غرب استان تهران و اشراف اطلاعاتی پلیس در این حوزه، باعث کاهش قابل توجه حجم تولید شیشه در مقایسه با سنوات گذشته شده است.

رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران عنوان کرد: دشواری دسترسی به مواد خام مورد نیازتولید شیشه و برخورد جدی و قاطعانه پلیس، ضربات سخت و سنگینی را به قاچاقچیان مواد مخدر در غرب استان تهران وارد کرده است.

وی افزود: امیدواریم با تقویت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هرچه بیشتر جامعه به عوارض و مضرات شیشه، گرایش و تمایل جوانان به مواد مخدر به حداقل ممکن کاهش یابد و ما نیز به نوبه خود از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ سلیم پور یادآور شد: با استقرار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، موفقیت های برجسته و ارزنده ای در حوزه امنیت پایدار در این منطقه حاصل شده که با برنامه ریزی های طراحی شده، این روند در آینده نیز استمرار خواهد داشت.