اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شناسایی هویت یک شهید پس از 32 سال


پیکر شهید رضا رضائی دره بیدی بعد از ۳۲ سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

خبرگزاری ایسنا: پیکر شهید رضا رضائی دره بیدی بعد از ۳۲ سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

رضا رضائی دره بیدی، فرزند ابراهیم ،متولد سال ۱۳۳۵ و اعزامی از استان اصفهان است که سال ۶۲ به جنگ اعزام و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسید .

شهید رضا رضائی دره‌بیدی به عنوان شهید گمنام در تاریخ ۹۳/۷/۲۳ در شاهین شهر استان اصفهان- بوستان انقلاب تشییع و به خاک سپرده شد.


ویدیو مرتبط :
شناسایی هویت غواصان شهید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسایی پیکر یک شهید پس از 32 سال


پیکر مطهر بسیجی شهید محسن مسعودی پس از 32 سال مفقود بودن شناسایی شد و فردا پس از برگزاری نماز جمعه در قم تشییع می‌شود.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم: پیکر مطهر بسیجی شهید محسن مسعودی پس از 32 سال مفقود بودن شناسایی شد و فردا پس از برگزاری نماز جمعه در قم تشییع می‌شود.

بسیجی شهید محسن مسعودی فرزند منوچهر متولد 23 آبان 1346 در قم و عضو گردان بلال لشکر سیدالشهدا(ع) سپاه استان تهران بود که در تاریخ 18 اسفند سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسید و نامش در زمره شهدای مفقودالاثر به ثبت رسید.

بنابر اعلام کمیته جستجوی مفقودین، پیکر مطهر شهید در اوایل آذرماه شناسایی و از سوی مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم به خانواده معظم وی در قم اطلاع‌رسانی شد.

پیکر مطهر شهید مسعودی فردا و همزمان با ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر پس از اقامه نماز جمعه در قم با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده می‌شود.

قبل از این نیز هویت شهیدان والامقام محمد علی مبارک(شهید گمنام پردیسان) و ستار یکه زارع (شهید گمنام دانشگاه قم) شناسایی شده‌اند.