اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شمال ایران گرم می شود


کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در بخش های شمالی کشور خبر داد.

جام جم آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در بخش های شمالی کشور خبر داد.

معصومه احمدی گفت: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی،‌ در بخش های شمالی کشور افزایش محسوس دما، همراه با وزش باد شدید به ویژه در غرب سواحل دریای خزر و استان های گیلان و اردبیل پیش بینی می شود.

وی گفت:‌ امروز در بخش هایی از شمال غرب،‌ غرب و با شدت کمتر در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز،‌ جنوب شرق استانهای کرمان و سیستان بلوچستان،‌ بارش خفیف باران و رگبار، ‌رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که این بارش ها عمدتا در ساعات عصر و اوایل شب روی خواهد داد.

احمدی افزود: در بخش های شمالی کشور افزایش محسوس دما و همراه با وزش باد شدید به ویژه در غرب سواحل دریای خزر و استان های گیلان و اردبیل پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد:‌ با افزایش سرعت وزش باد در بخش هایی از مرکز و شرق کشور، استانهای ایلام و خوزستان امروز آسمانی همراه با غبار و گرد و خاک خواهند داشت.

احمدی گفت: در تهران پدیده قابل ذکری نداریم، آسمان صاف و گاهی نیمه ابری خواهد بود و دمای هوای امروز پایتخت هم به 28 درجه خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
بالون هوای گرم 18 نفره ( تفریحی لذت بخش ) ایران بالون تولید كننده انواع بالونهای هوای گرم در ایران. شرکت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرگان؛ قطعه ای از بهشت در شمال ایران


این شهر را همه با جنگل ناهارخوران آن می شناسند اما جاذبه های تاریخی دیگری نیز دارد که اغلب از نگاه گردشگران نادیده مانده است.