اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شمار حادثه‏ دیدگان پیست آبعلی به 115 مصدوم و یک کشته رسید



شمار حادثه‏ دیدگان پیست آبعلی به 115 مصدوم و یک کشته رسید

پزشک پایگاه امداد جاده ‏ای آبعلی گفت: پیست اسکی آبعلی شامگاه پنج شنبه 14 دی ماه ساعات پرحادثه‏ ای را سپری کرد و بی‏ احتیاطی در آن، 115 مصدوم و  یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش مهر، علیرضا سیفی در این خصوص افزود: شامگاه پنج شنبه در مناطق خارج از پیست اسکی و در ارتفاعات امامزاده هاشم(ع)، دختری جوان در حین انجام تفریحات زمستانی جان خود از دست داد و در پیست اسکی آبعلی نیز نزدیک به 115 نفر مصدوم شدند؛ اما خوشبختانه هیچ حادثه منجر به فوتی رخ نداد.

وی بیان کرد: پیست اسکی آبعلی دارای مشکلاتی است و برخورد در انتهای مسیر با توری نصب ‏شده و موانع موجود موجبات مصدومیت افراد را فراهم می‏ سازد و با چنین برخوردهایی، مصدومان بسیاری با شکستگی دست، پا و سر به پایگاه امداد جاده‏ ای آبعلی انتقال داده شدند.

پزشک پایگاه امداد جاده‏ای آبعلی افزود: انسداد مسیر مردم برای ورود به پیست وضع را بدتر می ‏کند،چراکه در این صورت آنها به مناطق پشتی بلندیهای پیست که مملو از سنگهای خطرناک است، مراجعه می‏ کنند/مهر


ویدیو مرتبط :
شمار کشته شدگان در نوار غزه به ۱۶۰ تن رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمار کشته‌شدگان عسلویه به ۶ نفر رسید/ جزئیات حادثه و گزارش تصویری



منابع خبری اسامی کشته‌شدگان حادثه صبح امروز را «ابوالقاسم جعفرپور»، «رحیم‌الله کاکاوند»، «حسین قطامی‌پناه»، «اکبر آرامش»، «مهدی باقری» و «تیمور حسین پور» گزارش کرده‌اند.

در حالی که ایلنا ساعتی قبل از کشته شدن دست کم پنج کارگر در حادثه تصادف اتوبوس حامل کارگران فاز 12 عسلویه در بندر سیراف (طاهری) خبر داده بود، آخرین گزارش‌‌ها از کشته شدن 6 نفر و مصدومیت جدی 6 کارگر دیگر حکایت دارند که احتمال مرگ یکی از این مصدومان می‌رود.

منابع خبری ایلنا اسامی کشته‌شدگان حادثه صبح امروز را «ابوالقاسم جعفرپور»، «رحیم‌الله کاکاوند»، «حسین قطامی‌پناه»، «اکبر آرامش»، «مهدی باقری» و «تیمور حسین پور» گزارش کرده‌اند.

بنا بر گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس فرسوده «بنز ۳۰۷» حامل ۳۵ تن از کارگران شرکت پیمانکاری درریز (پیمانکار ساخت پالایشگاه) در محور بندر سیراف (طاهری) با یک دستگاه کامیون متوقف شده در کنار جاده برخورد کرد.

بر اساس این گزارش، در این حادثه ۵ کارگر در دم کشته شدند و ۲۲ نفر دیگر نیز مصدوم و راهی بیمارستان امام خمینی کنگان شدند که ششمین کارگر در جریان عملیات نجات کشته شد.

براساس اطلاعات بدست آمده این حادثه زمانی رخ داد که راننده سرویس کارگران به دلیل نقص فنی سیستم ترمز نتوانست سرعت رو به افزایش خودرو را در سراشیبی جاده بندر سیراف مهار کند و در نتیجه از قسمت جلو اتوبوس با قسمت عقب یک دستگاه کامیون حامل سنگ‌های معدنی تصادف کرد.

به گفته یکی از شاهدان حادثه، کامیون حامل سنگ‌های معدنی در کنار جاده متوقف بود و اتوبوس حامل کارگران در تاریک - روشن حوالی پنج صبح، به دلیل فرسودگی و نداشتن چراغ با این کامیون برخورد کرده است.

همچنین یکی از ماموران گروهای امداد و نجات حاضر در محل حادثه در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه به ایلنا گفت: در برخورد اولیه اتوبوس با کامیون، سنگهای عظیم معدنی که در قسمت بار کامیون قرار داشتند به داخل اتوبوس پرتاب شدند و 5 نفر از کارگرانی که در ردیف‌های جلوی اتوبوس نشسته بودند و سه نفر از کارگران در بین صندلی های محبوس شده بودند که با برش بخش از اتوبوس توسط همکارانمان در آتش نشانی نجات یافتند.

به اعتقاد یکی از کارگران شاهد حادثه، اگر امکانات روشنایی جاده مهیا بود شاید امروز این حادثه اساسا اتفاق نمی‌افتاد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف

 اخبار حوادث - ایلنا