اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در لیگ


پرسپولیسی ها تمام مهره های مدنظرشان در نقل و انتقالات را جذب کرده اند و حالا بحث اصلی هواداران، شماره پیراهن بازیکنان فصل آینده تیم شان است.

تماشا: پس از پایان لیگ یازدهم، بحث خریدهای جدید موضوع اصلی پرسپولیس بود و بنگر، سیدجلال، ماهینی، پولادی، قاضی، خلعتبری، گردان و انصاری فرد ستاره های اصلی نقل و انتقالات بودند.

به جز خلعتبری و انصاری فرد که احتمالا از بین آنها یک نفر پیراهن سرخ را بر تن می کند، پرسپولیسی ها تمام مهره های مدنظرشان در نقل و انتقالات را جذب کرده اند و حالا بحث اصلی هواداران، شماره پیراهن بازیکنان فصل آینده تیم شان است.

شماره 1



با رفتن همزمان معمارزاده، آودوکیچ و هوشیار شماره یک سرخپوشان کاملا خالی شده و شهاب گردان آن را برمی دارد. با توجه به اینکه گردان به عنوان اولین دروازه بان با پرسپولیس قراراد بسته و قول شماره یک را هم از رویانیان گرفته، حتی حضور دروازه بان خارجی هم شماره محبوب گردان را به خطر نمی اندازد.

شماره 2



مهدی مهدوی کیا فصل گذشته حاضر نشد شماره 2 محمد یا 17 کاظمیان را از آنها بگیرد و با پیراهن شماره 19 به پرسپولیس بازگشت، اما با رفتن محمد بعید نیست مهدوی کیا شماره همیشگی خود را بر تن کند.

شماره 3



مهرداد پولادی در بازی های آسیایی سال گذشته پیراهن شماره 3 پرسپولیس را بر تن کرد و فصل آینده هم همین شماره را می پوشد.

شماره 4



سیدجلال حسینی در تنها مصاحبه خود بعد از بستن قرارداد با پرسپولیس، گفته شماره 4 را برای فصل آینده انتخاب کرده است. مدافع جدید سرخپوشان می خواهد شماره اش در تیم باشگاهی و ملی مشترک باشد.

شماره 5




شماره مهمی که فصل گذشته بر تن هیچ کس نبود، این فصل هم مدعی خاصی ندارد. بازیکنان جدید پرسپولیس شماره جدید خود را انتخاب کرده اند و هیچ کدام پیراهن 5 را برنداشته اند. درصورتی که رضا حقیقی یا پله به پرسپولیس بیایند، احتمالا این شماره به آنها می رسد.

شماره 6

شماره ای که روزگاری به نام کریم باقری سند زده شده بود، فصل گذشته به تن نصرتی رفت و این فصل به بنگر تعلق خواهد گرفت. پرسپولیسی ها امیدوارند خاطرات خوب این پیراهن که فصل گذشته کمی خدشه دار شد، این فصل با مدافع جدیدشان تکرار شود.

شماره 7



شماره معروف پرسپولیس که روزی بایگانی شد و بعد به تن پروین و بادامکی رفت و در نهایت به علی عسگر رسید، فصل آینده هم بر تن این بازیکن جوان می ماند.

شماره 8



شاید صاحب هیچ شماره ای به اندازه شماره 8 پیراهن سرخ، مشخص نباشد نه جادوگر به شماره دیگری علاقه دارد و نه دیگر بازیکنان حتی فکر پوشیدن این پیراهن را می کنند.

شماره 9



ایمون زاید که در ایرلند به سر می برد، گفته با مدیرعامل پرسپولیس توافق کرده فصل آینده پیراهن شماره 9 را بر تن کند. مهاجم لیبیایی – ایرلندی پرسپولیس قول داده با این پیراهن آقای گل شود.

شماره 10



غلامرضا رضایی که بازیکن محبوب دایی بود، توسط این مربی خریداری شد و شماره 10 را گرفت. اگر قرار باشد فصل آینده محمدرضا خلعتبری یا کریم انصاری فرد سرخپوش شوند مدعیان این شماره زیاد می شوند و نگه داشتن آن برای رضایی کمی سخت خواهد شد.

شماره 11



محمد قاضی دوست دارد شماره 11 پرسپولیس را بر تن کند. البته او برای این شماره هنوز قولی نگرفته اما بعید است فصل آینده بازیکن دیگری این شماره را بپوشد.

شماره 12

با رسیدن شماره 9 به زاید، این شماره خالی شده و در باشگاه های حرفه ای معمولا به دروازه بان دوم تیم می رسد.

شماره 13




ماهینی روز اول گفته بود می خواهد پیراهن شماره 13 بپوشد و در نبود شیث، هیچ مشکلی برای برداشتن این شماره ندارد. شیث هم دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد برای ماهینی با پیراهنی که بهترین روزهای عمرش را با آن تجربه کرده، آرزوی موفقیت می کند.

شماره 14



محمد نوری 3 سال با پیراهن شماره 14 به میدان رفته و با تمدید قرارداد یک ساله اش، بازهم صاحب این پیراهن خواهد بود.

شماره 17



جواد کاظمیان که به خاطر علاقه به فرشاد پیوس و مهدی مهدوی کیا فصل گذشته این شماره را برداشته بود، فصل آینده هم همین شماره را می پوشد.

شماره 20




رضا نورمحمدی هم از پوشیدن پیراهن فصل گذشته مطمئن است. البته اگر مشتری خاصی برای شماره 5 پیدا نشود، شاید مدافع 30 ساله پرسپولیس شماره تک رقمی را به شماره فعلی اش ترجیح دهد.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس کهکشانی(بازیکنان پرسپولیس برای لیگ 91-92)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از پیراهن های جدید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم ؛ عکس




اخبار ورزشی - رونمایی از پیراهن های جدید پرسپولیس برای لیگ چهاردهم ؛ عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جدید با پیراهن های شرکت ماکرون حضور خواهد یافت. طرح های اولیه شرکت ماکرون را در زیر می بینید که هنوز به تایید نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - جام نیوز