اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شماره جدید برای اطلاع از دریافت سبد کالا


وزارت صنعت، معدن وتجارت با صدور اطلاعیه شماره 2 راهكار جدید استعلام از تعلق گرفتن سبد كالا و ثبت در خواست افرادی را كه مشمول دریافت سبد هستند ولی پاسخ مثبت از سامانه دریافت نكرده اند، اعلام كرد.

خبرگزاری مهر: وزارت صنعت، معدن وتجارت با صدور اطلاعیه شماره 2 راهكار جدید استعلام از تعلق گرفتن سبد كالا و ثبت در خواست افرادی را كه مشمول دریافت سبد هستند ولی پاسخ مثبت از سامانه دریافت نكرده اند، اعلام كرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع آن دسته از عزیزان كه خود را جزء فهرست سرپرستان خانوارهای اعلام شده در طرح سبد كالا می دانند می رساند كه با شماره گیری # 799* و ثبت كد ملی خود نیز می‌توانند از تخصیص سهمیه سبد كالا مطلع شوند.

افراد درصورتی كه موفق به دریافت پاسخ مثبت نشده‌اند (در ادامه همین شماره‌گیری) درخواست پیگیری خود را به منظور بررسی بیشتر و اعلام نتیجه ثبت کنند.


ویدیو مرتبط :
دعوای زنایه شیرازی در دریافت سبد کالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره جدید برای اطلاع از تخصیص سبد کالا


بهمن حاجعلی مدیر اجرایی طرح سبد کالا از راه‌اندازی سامانه پیامکی جدید به شماره ۷۰۰۷۹۹ به منظور اطلاع از تخصیص سبد کالا به متقاضیان خبر داد.

خبرگزاری فارس: بهمن حاجعلی مدیر اجرایی طرح سبد کالا از راه‌اندازی سامانه پیامکی جدید به شماره ۷۰۰۷۹۹ به منظور اطلاع از تخصیص سبد کالا به متقاضیان خبر داد.

پیش از این سامانه‌های ۵۰۰۰۴۹۹ و #۷۹۹* برای این منظور معرفی شده بود.