اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شماره‌ گذاری خودروهای وارداتی متوقف شد


شماره‌گذاری خودروهای وارداتی از 28 اسفندماه سال گذشته متوقف شده است.

خبرگزاری ایسنا: شماره‌گذاری خودروهای وارداتی از 28 اسفندماه سال گذشته متوقف شده است.

به طور معمول در ابتدای هر سال واردکنندگان خودرو باید مجوز شماره‌گذاری محصولات خود را تمدید کنند.

در سال جاری نیز این اتفاق افتاده است به‌گونه‌ای که از 28 اسفند ماه سال گذشته شماره‌گذاری خودروهای وارداتی متوقف شده است.

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، توقف شماره‌گذاری خودروهای وارداتی تا دهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و واردکنندگان تا آن زمان مهلت دارند مجوز شماره‌گذاری محصولات خود را تمدید کنند.

در این شرایط فعالان بازار خودرو از آرامش در بازار خودروهای وارداتی با وجود توقف شماره‌گذاری و در نتیجه توقف عرضه خودروهای جدید به این بازار خبر می‌دهند.

به گفته فعالان بازار خودرو،‌ به دلیل بالا بودن عرضه و همچنین رکود در این بازار، توقف شماره‌گذاری باعث افزایش قیمت خودروهای وارداتی نشده است.


ویدیو مرتبط :
خودروهای لوکس وارداتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره‌گذاری خودروهای وارداتی متوقف شد


از ابتدای فروردین ماه امسال شماره‌گذاری خودروهای وارداتی متوقف شده است.

خبرگزاری ایسنا: از ابتدای فروردین ماه امسال شماره‌گذاری خودروهای وارداتی متوقف شده است.

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال 93 به دلیل اتمام مجوز شماره‌گذاری خودروهای وارداتی، شماره‌گذاری این خودروها را متوقف کرده است.

به طور معمول مجوز شماره‌گذاری خودروهای وارداتی یک ساله بوده و در پایان هر سال اعتبار آن به پایان می‌رسد. به این ترتیب واردکنندگان باید در ابتدای سال جدید مجددا با طی مراحلی مجوز شماره‌گذاری محصولات خود را کسب کنند.

بنا بر اعلام تاکنون واردکنندگان خودرو موفق به کسب مجوز شماره‌گذاری محصولات خود در سال جدید نشده‌اند و به این دلیل خودروهای وارداتی با پلاک سال 93 در بازار موجود نیست.

البته مدل 2014 خودروهای وارداتی در بازار عرضه شده و بعضا نیز بدون پلاک خرید و فروش می‌شود به‌گونه‌ای که برخی مشتریان این خودروها را خریداری و تا آغاز مجدد شماره‌گذاری در پارکینگ خود نگهداری می‌کنند تا سرانجام بتوانند پلاک 93 را برای این خودروها دریافت کنند.