اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شمارش معکوس برای شروع خندوانه


رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش، از شروع دوباره برنامه خندوانه خبر داد

عصر ایران: رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش، از شروع دوباره برنامه خندوانه خبر داد:

رفقا سلام.

شمارش معكوس براى شروع خندوانه!

و این قول رو مى دم كه تلاش مى كنیم گرم و جذاب و سرگرم كننده و سرحال باشیم.

ولى نمى گم دقیقاً چه شبى شروع مى كنیم!

این عكس هم با آقاى جوونى گرفتم كه در یك رستوران كار مى كرد و خواهش كردم اجازه بده كه این عكس رو بگیرم تا ببینم با موهاى بلند و وز وزى چه شكلى مى شم.

شمارش معکوس برای شروع خندوانه


ویدیو مرتبط :
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل شروع شده است.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمارش معکوس برای شروع دعواهای فوتبال


کارلوس کروش سرمربی تیم ملی بعد از دو ماه به تهران رسید تا دوباره موافقان و منتقدان او آماده جنگ های موسمی شان شوند.

خبرآنلاین: درحالی که علی کفاشیان مدام از جدایی قریب الوقوع کارلوس کروش از سرمربیگری تیم ملی ایران می گوید ، مربی پرتغالی بعد از پایان مرخصی دوماهه اش به تهران برگشت. او زمانی به تهران رسیده که حتی بخشی از دلایل حذف تیم ملی امید از المپیک را هم به گردنش انداخته اند و همچنان حملاتی آتشین به او می شود.

کروش که قبل از رفتن برای تداوم همکاری با ایران ، 3 خواسته زمین مناسب ، امکانات تجهیزاتی از قبیل لباس و و لوازم تمرین به همراه اردوی کافی را از فدراسیون خواسته بود ، درحالی به تهران برگشته که هیچ یک از این خواسته هایش برآورده نشدند. زمین کمپ بیش از قبل سرما زده و تمرین در آن دشوارتر از قبل هم شده است. قرارداد لباس حتی با همان آل اشپرت هم تمدید نشده و دو بازی تدارکاتی با مقدونیه و فنلاند هم هنوز روی هواست و اصلا معلوم نیست اردوی خارجی تیم ملی در خردادماه برگزار شود. کفاشیان که این روزها بیشتر درگیر حواشی مربوط به مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است ، به این که چه اتفاقی برای کروش می افتد ، خیلی توجهی ندارد و با بالارفتن سنش دیگر خیلی تحمل شنیدن گله و شکایت های کروش ، انتقادهای اسدی و حملات بی محابای مایلی کهن از بیرون را ندارد و سیاست پیش آمد ، خوش آمد را بیش از قبل در دستور کارش قرار داده است.

سرمربی تیم ملی که ساعاتی قبل از دبی به سمت تهران حرکت کرده ، در بدو ورود به تهران به دنبال جلسه با رئیس فدراسیون است و می خواهد تکلیف خواسته هایش فراهم شود. کفاشیان هم که آماده شده تا نشان دهد کف دستش مویی برای کندن ندارد ، در پاسخ به اینکه سرانجام این دعواها چه می شود ، مدام می گوید:«کروش دیگر تمایلی به ماندن ندارد. خودش هربار که حرف می زنیم ، می گوید می خواهد برود. با این شرایط هم برایش ماندن سخت تر از قبل می شود.»