اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیک گلوله مرگ به خاطر پول/ قاتلان فراری دستگیر شدند



با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان طی یک عملیات هدفمند ۳ قاتل متواری، دستگیر شدند.

سرهنگ غلامرضا اربابی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع قتل فردی با استفاده از سلاح گرم بلافاصله بررسی موضوع به صورت گسترده در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی از دخالت ۳ نفر در خصوص این قتل به دست آوردند.

سرهنگ اربابی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی این متهمان را طی یک عملیات هدفمند در مخفیگاه‌شان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کمری را نیز کشف کرده و آنان را جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بودند اما در تحقیقات تخصصی به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود از این جرم را اختلافات مالی بیان کرده که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شلیک به سر به خاطر کیف پول در ملا عام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شلیک گلوله مرگ به خاطر پول/ دایی جنایتکار بازداشت شد



فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران از دستگیری فردی که در پی یک اختلاف مالی با دایی خود وی را با شلیک گلوله، به کام مرگ فرستاده بود، خبرداد.

سرهنگ نوروز علی شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نوراستان مازندران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، مبنی بر درگیری منجر به تیراندازی در منطقه عباسای این شهرستان، ماموران انتظامی پاسگاه ناتل کنار برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: در این درگیری فردی به نام "سجاد –ح" ۲۵ ساله با شلیک گلوله دایی ۳۵ ساله خود به نام "مظلوم – ح" را از ناحیه گردن مجروح و روانه بیمارستان کرد.

سرهنگ شالیکار تصریح کرد: مصدوم در حین انتقال به بیمارستان جان باخت و قاتل نیز در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، دلیل درگیری دایی و خواهر‌زاده را بنا به اظهارات فرد قاتل، اختلاف مالی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران