اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیک پلیس برای دستگیری دزد طلا



اخبار حوادث - شلیک پلیس برای دستگیری دزد طلا

معتاد ۳۲ ساله ای که حدود ۲۰۰ گرم طلا را سرقت کرده بود، هنگام خرید مواد مخدر در کمین مأموران عملیات ویژه پلیس مشهد گرفتار شد و پس از یک ساعت تعقیب و گریز با شلیک گلوله به دام افتاد.

به گزارش خراسان، مأموران عملیات ویژه پلیس مشهد در ادامه ردیابی های اطلاعاتی خود برای مبارزه گسترده با سوداگران مرگ، پاتوق یکی از خرده فروشان را در بولوار توس زیر نظر داشتند که ناگهان جوانی در حالی که پلاستیک مشکی رنگی را در دست داشت برای خرید مواد مخدر وارد کمین مأموران شد. او در یک لحظه، با دیدن مأموران پا به فرار گذاشت و پلاستیک مشکی را نیز داخل کوچه پرت کرد.

این گزارش حاکی است: با فرار جوان مظنون، گروهی از مأموران عملیات ویژه در حالی به تعقیب او پرداختند که حدود ۲۰۰ گرم النگو، انگشتر، گردنبند و... از داخل پلاستیک مشکی کشف شد. مأموران پس از حدود یک ساعت تعقیب شبانه متهم در کوچه پس کوچه های اطراف، با شلیک چند تیر هوایی، او را زمین گیر و دستگیر کردند.

تحقیقات پلیس که با دستور سرگرد بهرام زاده (رئیس عملیات ویژه پلیس مشهد) انجام شد مشخص کرد که معتاد ۳۲ ساله از سارقان حرفه ای منزل است و طلاها را نیز از یک منزل در جاده قدیم قوچان سرقت کرده است.

 بنابراین گزارش، پس از ارسال پرونده به شعبه ۸۱۰ مجتمع قضایی شهید قدوسی، «قاضی ترابیان» دستور انجام بررسی های بیشتر درباره جرایم دیگر توسط متهم را در حالی صادر کرد که احتمال می رود وی به منازل دیگری نیز دستبرد زده باشد. 

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری جالب دزد موتور سوار توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات گازانبری پلیس برای دستگیری 2 دزد در بیابان



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - عملیات گازانبری پلیس برای دستگیری 2 دزد در بیابان

دختر جوان که با ضربه‌ای روی زمین افتاده و شوکه شده بود جوان غریبه‌‌ای را با چاقو بالای سرش دید که با تهدید کیف وی را گرفته و سوار بر موتور دوستش پا به فرار گذاشت.

شاهدان ماجرا که قصد داشتند از فرار کیف‌قاپ جوان جلوگیری کنند نیز با تهدید چاقوی وی کنار کشیدند و دو کیف‌قاپ توانستند فرار کنند. خیلی زود ماجرای سرقت به پلیس مخابره شد و تیمی از مأموران در محل حاضر شدند اما در این مرحله ردی از کیف‌قاپان خشن به دست نیامد.

 

ورود به موقع پلیس
نیم ساعت از ماجرای سرقت گذشته بود و تیمی از مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران در حال گشتزنی نامحسوس در منطقه «کلاته‌» بودند که به دو مرد موتورسوار مشکوک شدند. کارآگاهان به صورت نامحسوس دو جوان را زیر نظر گرفتند تا این‌که آنان وارد بیابان‌های «حسین‌رضا»‌شده و پشت دیواری توقف کردند.

 

مأموران با عملیاتی غافلگیرانه و به صورت گازانبری از دو سو خود را بالای سر دو جوان رساندند و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. پسران کیف زنانه‌ای را باز کرده و در حال تقسیم پول و وسایل با ارزش داخل آن بودند که سایه پلیس را روی سرشان دیدند و در حالی که روزنه‌ای برای فرار نداشتند تسلیم شدند. کارآگاهان با بررسی کیف زنانه توانستند از روی کارت ملی دختر جوان که داخل کیف بود آخرین طعمه دو کیف‌قاپ را شناسایی کنند. دخترجوان وقتی پیش روی دزد کیفش قرار گرفت هر دو را شناسایی کرد و گفت: این مرد از پشت‌سر به سمت من حمله کرد و مرا به زمین کوبید، نفسم بند آمده بود. کیفم را با تهدید چاقو گرفت و سوار بر موتور همدستش پا به فرار گذاشت.

 

«مجتبی» 20 ساله و «محمدرضا» 33 ساله در اعترافاتشان گفتند سوار بر موتور در ورامین اقدام به کیف‌قاپی می‌کردند و بعضی اوقات نیز در پارک زیتون طعمه‌‌هایشان را که مردان افغان بودند به خاطر خرید موادمخدر سرکیسه می‌کردند. «محمدرضا» که از مجرمان سابقه‌دار است، افزود: بیشتر در محله «صادق علی» و پارک زیتون دست به زورگیری و کیف‌قاپی می‌زدیم و فکر نمی‌کردیم دستگیر شویم. وی ادامه داد: بعد از سرقت از دخترجوان به بیابان‌های «حسین‌رضا» رفتیم تا پول‌ها و وسایل داخل آن را تقسیم کنیم که دستگیر شدیم. «مجتبی» نیز گفت: چون هر دو شیشه‌ای هستیم به پول نیاز داشتیم و به همین خاطر دست به دزدی زدیم و همه پول را هزینه اعتیادمان می‌کردیم. بنابر این گزارش، بازپرس «مسعودی» با توجه به گستردگی سرقت‌های این دو تبهکار سابقه‌دار با تقاضای انتشار عکس «محمدرضا» و «مجتبی» خواست کسانی که در دام آن‌ها گرفتار شده‌اند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ورامین یا اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران مراجعه کنند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران