اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیک هوایی برای بازداشت 7 زورگیر تبرزن


7 زورگیر تبرزن یافت‌آباد با شلیک 6 تیرهوایی پلیس تسلیم شدند.

روزنامه ایران: 7 زورگیر تبرزن یافت‌آباد با شلیک 6 تیرهوایی پلیس تسلیم شدند.

ساعت 1.5 صبح 29شهریور ماه مردی به نام «آرمان» با مراجعه به کلانتری اظهار داشت: لحظاتی قبل هنگام رفتن به خانه‌ام در خیابان یافت‌آباد، پارک ملاصدرا و پشت پمپ بنزین دو ناشناس با تهدید چاقو و تبر اقدام به ضرب و شتم من و زورگیری کرده و یک تلفن همراه مرا سرقت کرده و متواری شدند.

با این ادعاها مأموران به همراه مالباخته به محل اعزام و طرح مهار را به اجرا گذاشته و تحقیقات خود را آغاز کردند.  در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد دزدان «منصور» 22 ساله معروف به «منصورریزه» که از افراد سابقه دار و خلافکار بوده و در خصوص سرقت و زورگیری و مواد فروشی سابقه زندان دارد و «احسان» 32 ساله هستند که اقدام به زورگیری از پسرجوان کرده‌اند.

در ادامه، دستگیری این 2 زورگیر در دستور کار قرار گرفت که در جریان دستگیری منصور ریزه که با تبر قصد داشت با مأموران درگیر شود با شنیدن صدای 6 تیر جنگی منصرف شد و به همراه 6 نوچه‌اش به دام افتاد.  سرهنگ احدالله یوسفوند رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد گفت از زورگیران 2 چاقو، یک تبر، یک تلفن همراه سرقتی و یک ترازوی دیجیتال برای توزیع مواد مخدر کشف شد.


ویدیو مرتبط :
اتک وار با تبرزن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق مسلح پس از شلیک تیر هوایی



 

سارق مسلح که با شلیک تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بانک قصد نقد کردن چک مسروقه را داشت با حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ساعت ۸ و ۲۳ دقیقه روز گذشته یکی از تیمهای گشت کلانتری شهرک ناجای مشهد در بولوار دانشجو متوجه شلیک دو تیر هوایی در بانک شده و عازم محل مورد نظر شدند.

 

وی افزود: قبل از حضور مأموران در بانک جوانی که مسلح بود با خودروی سواری مشکی رنگ از محل متواری شد و پس از هماهنگی با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس مشهد، تمامی تیمهای گشت و عملیات فرماندهی انتظامی که در نزدیکی محل حادثه بودند، وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار، مأموران کلانتری شهرک ناجا موفق به دستگیری سارق مسلح شدند.

 

سرهنگ پاسدار احد کریمی گفت: در بازرسی متهم یک قبضه اسلحه کمری، ۶ قطعه کارت سوخت، دوربین فیلمبرداری، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، سه جلد گواهینامه، یک جلد کارت معافیت و مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم از سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو بوده و شب قبل نیز لوازم داخل یک خودروی سواری در خیابان سناباد را به سرقت برده است و با برداشتن چک مسروقه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال با تهدید اسلحه و رعب و وحشت قصد نقد کردن وجه چک را داشته که با حضور به موقع مأموران ناکام مانده است.

 

تحقیق از متهم به منظور کشف سرقتهای احتمالی دیگر ادامه دارد.