اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه



اخبار حوادث - شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه/ قاتل پس از ۴ ساعت تلاش پلیس دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان از دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نورعلی بارستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به قتل در شهر شاوور شهرستان شوش، تیمی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع سریعاً به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت: به محض ورود ماموران به محل حادثه و بررسی موضوع، مشخص شد، شخصی به هویت "ر – ک" ۲۸ ساله از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در دم فوت نموده است.

سرهنگ بارستی افزود: پس از به دست آمدن سرنخ‌ها و کسب اطلاعات اولیه، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و انجام کار پلیسی دقیق موفق شدند در کمتر از ۴ ساعت قاتل را به هویت "ع – ل" شناسایی و در روستا "بیت حمید" از توابع بخش مرکزی شوش دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شوش با اشاره به اعتراف قاتل به قتل، بر اثر سهل انگاری و آزمایش سلاح شکاری غیر مجاز گفت: قاتل پس از این اتفاق جهت فرار از دست ماموران متواری شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری که آلت قتل بوده کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

سرهنگ بارستی خاطرنشان کرد: برابر ماده ۶ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز، هر کس به طور غیر مجاز سلاح شکاری یا جنگی یا قطعات و مهمات آن‌ها را خریداری و نگهداری نماید، یا با آن‌ها معامله دیگری انجام دهد، بسته به نوع سلاح، قطعه یا مهمات، به حبس از ۹۱ روز تا ۵ سال و پرداخت جریمه۱۰ میلیون تا۸۰ میلیون ریال محکوم خواهد شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ویدیو آزمایش شلیک زیر آب با انواع اسلحه ها بسیار جالب !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل اشتباهی همسر با شلیک اسلحه دولول



اخبار حوادث - قتل اشتباهی همسر با شلیک اسلحه دولول

مردی که همسرش را به اشتباه به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم روانه دادسرا شد

روز گذشته یک مورد تیراندازی منجر فوت از طریق بیمارستان پیرانشهر به پلیس آگاهی اعلام شد.

به دنبال این موضوع سریعا اکیپی از عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی به بیمارستان اعزام و پس از حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

بررسی پلیس آگاهی حکایت از آن داشت که زنی حدود 30 ساله به نام «زهرا» به علت اصابت گلوله به دستش و شدت خونریزی جان خود را از دست داده است.

در ادامه از آنجایی که همسر متوفی در بیمارستان حضور داشت، تحقیقات از وی آغاز شد و به به ماموران گفت: صبح امروز در حال نظافت اسلحه شکاری دولول بودم که ناگهان تیری از آن شلیک و به همسرش اصابت کرد.

همسر زهرا افزود: سریعا او را توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال دادم، ولی او به دلیل شدت خونریزی جان خودش را از دست داد.

پرونده متهم پس از رضایت اولیای دم و تحویل جسد به خانواده متوفی به دادسرا فرستاده شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران