اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلیك پلیس به دانشجوی برهنه





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شلیك پلیس به دانشجوی برهنه

رسانه‌های آمریكا از تیراندازی یك افسر پلیس ایالت «آلاباما» به دانشجویی برهنه و كشتن او خبر دادند.

بنابر اعلام پلیس محلی ایالت «آلاباما»، این دانشجو در حالی كه پوششی بر تن نداشت و به دلیل مصرف موادالكلی روی رفتارش كنترلی نداشت، كشته شد.

یكی از نیروهای پلیس محلی ایالت «آلاباما» گفت: این جوان ضربه‌ای به پنجره ایستگاه پلیس وارد كرد. وقتی به محوطه بیرون رفتیم با این مرد برهنه روبرو شدیم كه رفتاری عجیب و غریب داشت. او كلمات نامفهومی بر زبان می‌آورد و در حال حركت كردن به سمت ما بود.

این افسر پلیس همچنین گفت: با نزدیك‌شدن این مرد یكی از همكارانم به او دستور داد تا بایستد و حركت نكند اما از آنجایی‌ كه «توماس» توجهی نداشت تیری به سمت او شلیك كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس،‌ پلیس جسد «توماس» را برای مشخص‌شدن مقدار مصرفی موادالكلی به پزشكی قانونی منتقل كرد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شلیك ناگهانی به سوی پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس



مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس

مردی كه در جریان یك درگیری صورت طرف مقابل را گاز گرفته و آن را جویده بود با شلیك گلوله پلیس آمریكا از پای درآمد.

ایسنا:  به گفته مقامات محلی شهر «میامی» در ایالت فلوریدا، یكی از شاهدان این ماجرا پس از دیدن درگیری میان این دو مرد و شنیدن صدای شلیك گلوله، پلیس را مطلع ساخت.

این افسر پلیس كه نامی از او منتشر نشده است، پس از اینكه به صحنه درگیری رسید، با متهم كه در حال جویدن گوشت صورت طرف مقابلش بود، مواجه شد. به آن دو دستور داد تا درگیری را پایان دهند اما وقتی دید متهم همچنان فحاشی می‌كند، گلوله‌ای به سمت او شلیك كرد.

به گفته پلیس محلی «میامی»، متهم بر اثر اصابت گلوله در دم جان باخت. اما مرد دیگر كه جراحت وخیمی برداشته بود، به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، سخنگوی پلیس «میامی» در پی وقوع این حادثه اعلام كرد: این افسر پلیس به موقع اقدام كرده و «قهرمان» است./ایسنا