اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلواری برای دیوانگان رایانه!+عکس



 

 

مطالب جالب و خواندنی, خیر های جذاب

 

 

محققان هلندی برای آن دسته افرادی كه لحظه‌ای از رایانه خود جدا نیستند، دست به ساخت شلوارهایی زده كه این ارتباط را همیشگی می‌سازد!

 

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا، طراحی جدید «اریك د نیجس» و «تیم اسمیت» از شركت طراحی Nieuwe Heren، شلوارهای جین دارای یك صفحه‌كلید، ماوس و اسپیكر كاملا كاربردی هستند كه در بخش بالایی پارچه آنها دوخته شده‌اند.

این شلوارها كه «زیبایی و گیك» نام دارند، برای ارائه سهولت حركت بیشتر كاربران در زمان استفاده از رایانه طراحی شده‌اند.

به گفته این طراحان، این شلوارها از وزن زیادی برخوردار نبوده و با وجود این لوازم، تنها كمی از شلوارهای جین عادی سنگین‌تر هستند.

ایده اصلی این طراحی آن است كه برای استفاده از رایانه نیازی به حفظ فاصله نزدیك با آن نیست.

این شلوارها از طراحی روز برخوردار بوده و از یك جیب پشتی برای پوشش موس برخوردارند كه از سیم الاستیكی برای اتصال استفاده می‌كند.

ارتباط این ابزار با لپ‌تاپ‌ها به شكل بی‌سیم توسط یك دستگاه یو‌اس‌بی بوده و قیمت نهایی آنها در صورت ورود به بازار حدود ۳۹۴ دلار برآورد شده است..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
یک آلبوم عکس زیبا در رایانه داشته باشید !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رایانه سلطنتی +عکس



رایانه های شخصی از جمله وسایلی هستند که در طول روز از آن ها به میزان زیادی استفاده می شود. زیبایی این دستگاه برای بسیاری از کاربران مهم است.

رایانه سلطنتی

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یک هنرمند رومانیایی که مهندسی الکترونیک نیز دارد به تازگی یک کامپیوتر برای خانواده های اشرافی و بسیار لوکس طراحی کرده است.

رایانه سلطنتی

"جرج چیریتا" با استفاده از طلا و زیورآلات بسیار گران قیمت این کامپیوتر را در سه نوع مختلف طراحی کرده است و می گوید: یکی از آرزوهای من داشتن یک رایانه بسیار گران قیمت بوده است.

رایانه سلطنتی

او با استفاده از قاب هایی از طلا، سنگ مرمر، یاقوت و دیگر سنگ های قیمتی رایانه های معمولی را به وسیله ای برای پادشاهان تبدیل کرده است./باشگاه خبرنگاران