اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شلاق زدن جوان عراقی توسط داعش



پلیس مذهبی گروه تروریستی تکفیری داعش موسوم به «الحسبه» روز گذشته یک جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر موصل واقع در استان شمالی نینوی عراق را در ملا عام شلاق زد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های نزدیک به داعش، این جوان عراقی به ارتکاب مسائل غیر اخلاقی متهم شده و حکم وی در میدان مرکزی شهر موصل به اجرا در آمده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تکفیری داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تکفیری داعش

 
پیش از شلاق زدن این فرد، 3 تن از مسئولان به اصطلاح شرعی داعش متن حکم محکومیت این جوان را که از سوی دادگاههای این گروه صادر گردیده برای حضار قرائت کرده و در ادامه دهها ضربه شلاق به قربانی زده شده است. لازم به ذکر است که از زمان اشغال استانهای الانبار، نینوی و صلاح الدین از سوی داعش هزاران شهروند اهل سنت عراقی به بهانه های گوناگون به تیغ جلادان این گروه تکفیری مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی سپرده شده اند.

 

اخبار,اخبار بین الملل,گروه تکفیری داعش

 

اخبار بین الملل - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
شلاق خوردن کودک عراقی از داعش + فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنده به گور کردن دهها کودک و جوان عراقی توسط داعش




 اخبار بین الملل - زنده به گور کردن دهها کودک و جوان عراقی توسط داعش

عناصر گروهک تروریستی - تکفیری موسوم داعش دهها کودک و جوان عراقی را در شهر موصل در شمال این کشور زنده به گور کرد.

اخبار,اخباربین الملل,نسل کشی  داعش در عراق

 

ˈفاضل الغراویˈ عضو کمیسیون عالی حقوق بشر در عراق در بیانیه ای که سایت السومریه نیوز آن را منتشر کرده، فاش کرد: گروه تروریستی داعش صدها کودک و جوان عراقی را در گورهای جمعی در موصل ˈزنده به گورˈ کرده است.

گروهک تروریستی داعش پس از اشغال مناطقی در شمال و غرب عراق، جنایات هولناکی را علیه مردم عراق مرتکب شده است.

حسن الشمری وزیر دادگستری عراق این هفته اعلام کرد که از سوی نخست وزیر این کشور، مامور پیگرد حامیان مالی داعش در عراق شده و دولت مالکی از آنها به دادگاه بین المللی شکایت خواهد کرد.

وی افزود: به این منظور کمیته ای برای مستند سازی جنایات داعش در عراق تشکیل شده تا این موارد در فهرست جنایات نسل کشی در دادگاه جنایی بین المللی درج شود.
 اخبار بین الملل - انتخاب