اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شكسپیر چینی زیر تیغ جراحان رفت!



 

 

شكسپیر چینی زیر تیغ جراحان رفت

 

رسانه های رسمی چین اعلام كردند كه یك نویسنده چینی برای آن كه خود را شبیه به شكسپیر كند، زیر تیغ جراحان رفت.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «ژانگ یی یی» كه نویسنده اهل چین است با پرداخت ۱۵۳ هزار دلار در ۱۰ ماه موفق شد صورتی شبیه به شكسپیر برای خود درست كند.

 

این نویسنده درباره این عمل جراحی به خبرگزاری ریانووستی یادآور شد: جراحان ۱۰ بار برروی صورتم عمل انجام دادند تا بینی ام شبیه به شكسپیر كشیده و تیز شود و چشمان سیاه و پری داشته باشم.

 

به گزارش ایسنا، براساس گزارش رسانه های این كشور این نویسنده پول عمل جراحی خود را از فروش كتاب جدیدش كه چهار سال برای آن وقت صرف كرده بود تامین كرده و از این كارش هم بسیار خوشحال است./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
به تیغ جراحان اعتماد میکنی! به خدا چطور؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای جباری زیر تیغ جراحان؛ دوری دو ماهه ستاره از میادین



تیم استقلال , تیموریان , مجتبی جباری

 

کاپیتان تیم استقلال هم رفت کنار آندو تیموریان تا امروز در بیمارستان مهراد توسط دکتر حیدریان تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، مجتبی جباری امروز پای مصدومش را به تیغ جراحان می سپارد تا بعد از آندرانیک تیموریان او هم مدتی را دور از میدان باشد.

این بازیکن که در تعطیلات تمرینات استقلال به امارات رفته بود به تازگی به ایران بازگشته است. او امروز در بیمارستان مهراد توسط دکتر حیدریان تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

گفته می شود جباری پس از عمل جراحی تا دو ماه فرصت حضور در میدان را از دست می دهد. بدین ترتیب جباری بازی های حساس استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی را از دست می دهد. تیموریان تا اردیبهشت ماه نمی تواند برای استقلال به میدان برود.