اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شكست استقلال مقابل پیكان در اردوی تركیه


آبی‌پوشان استقلال كه در تركیه اردوی زده‌اند عصر امروز در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف پیكان رفتند و در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شدند. ایسنا: تیم فوتبال استقلال در یك دیدار تداركاتی مقابل پیكان شكست خورد.

 آبی‌پوشان استقلال كه در تركیه اردوی زده‌اند عصر امروز در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف پیكان رفتند و در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شدند.

در تركیب استقلال در این بازی مهدی رحمتی، علی حمودی، هاشم بیگ‌زاده، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، فریدون زندی، ایمان مبعلی، میلاد میداوودی، آرش برهانی، امین منوچهری و میثم بائو حضور داشتند و در تركیب پیكان هم فابیو کاروالیو، جلال کاملی مفرد، نادر احمدی، روح الله سلطانی، علی فرهنگ، محمدرضا طهماسبی، میرشفیعیان، علی سالارخانی، محمد گوردی، امیر میربزرگی و رضا طاهری به میدان رفتند.

گل‌های پیكان را در این بازی عیسی آل كثیر و صادق گشنی به ثمر رساندند.


ویدیو مرتبط :
شكست چك در مقابل تركیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف استقلال مقابل العربی كویت شكست خورد



 

 

حریف استقلال مقابل العربی كویت شكست خورد

 

در دیداری دوستانه

حریف استقلال مقابل العربی كویت شكست خورد

حریف عربستانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العربی کویت شکست خورد.

تیم‌های النصر عربستان و العربی کویت در دیداری دوستانه شب گذشته در ورزشگاه 23 هزار نفری صباح السالم کویت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک العربی همراه شد.

حسین المساوا (27) و خالد خلف (41) هر 2 از روی نقطه پنالتی و عبدالمجید ادینه (63) برای تیم میزبان گلزنی کردند و عبدالرحمن القحطانی (90) تک گل النصر را به ثمر رساند، ضمن اینکه احمد عباس در دقیقه 56 از ترکیب النصر اخراج شد.

النصر در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال ایران، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف منطقه غرب آسیا همگروه است.