اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شكایتی كه بعد از ۱۰سال به نتیجه رسید



 

 

  شكایتی كه بعد از ۱۰سال به نتیجه رسید

 

دادگاه استیناف قبرس یك متخصص چشم را در این كشور به علت قصور و سهل انگاری در جراحی لیرز چشم به پرداخت غرامت به بیمارش محكوم كرد.

این عمل جراحی در سال ۱۹۹۹ میلادی صورت گرفته و منجر به اختلال در بینایی بیمار شده است.

بیمار یك روز پس از عمل از شدت درد چشم خود به متخصص دیگری مراجعه می كند و آنجا متوجه قصور متخصص قبلی و عدم استاندارد بودن عمل جراحی خود می شود.

پس از آن بیمار مدارك لازم را جهت شكایت از پزشك جمع آوری كرده و آن را به دادگاه قبرس ارائه می نماید. سرانجام پس از ده سال متخصص خطاكار به پرداخت غرامت محكوم می گردد.

دادگاه استیناف متخصص خاطی را به علت عدم ارائه اطلاعات كافی به بیمار و عدم رعایت ایمنی در عمل جراحی و همچنین عدم توجه به حساسیتهای پوستی بیمار مجرم شناخته است.... / خبرگزارى فارس 



ویدیو مرتبط :
ژنو به نتیجه رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتحادیه اروپا: مذاکرات با ایران "رو به جلو" بود/ اشتون و جلیلی به نتیجه خواهند رسید



اتحادیه اروپا: مذاکرات با ایران "رو به جلو" بود/ اشتون و جلیلی به نتیجه خواهند رسید

نشست کاترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه و سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی موفقیت آمیز بود. اتحادیه اروپا با بیان مطلب فوق اعلام کرد که این نشست یک حرکت به جلو در حل و فصل مسئله هسته ای ایران شده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : نشست کاترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه و سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی موفقیت آمیز بود.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ اتحادیه اروپا با بیان مطلب فوق اعلام کرد که این نشست یک حرکت به جلو در حل و فصل مسئله هسته ای ایران شده است.

در این اطلاعیه، مذاکرات گذشته "مفید و سازنده" تعیین شد.

توافق در مورد برگزاری یک سری جلسات مقدماتی جهت آماده سازی برای برگزاری کامل دور جدید مذاکرات در مورد حل و فصل مسئله هسته ای ایران در نشست گروه واسطه بین المللی "شش" و هئیت ایرانی در مسکو در تاریخ 18-19 ماه ژوئن حاصل شد./انتخاب