اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شغال، راز قتل نوزاد بردسکنی را بر ملا کرد



حکایتی تلخ از 10 روز زندگی یک مهمان ناخوانده

شغال، راز قتل نوزاد بردسکنی را بر ملا کرد

دادستان بردسکن گفت: قاتلان نوزاد 10 روزه‌ای که در یکی از خیابان‌های شهرستان بردسکن به دلایل نامعلومی به قتل رسیده و دفن شده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

سید علی نبوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: با وجود اینکه پلیس هیچ سرنخی از این قتل نداشت، تحقیقات خود را از زایشگاه بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن شروع کرد و با بررسی زایمان‌های انجام شده، مادر این نوزاد شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از بازجویی از مادر این نوزاد، وی به قتل فرزند خود اعتراف کرد و گفت که چون نوزاد ناخواسته بوده است، تصمیم گرفته به اتفاق خواهرش نوزاد را خفه کند و سپس برای اینکه کسی از این موضوع اطلاع پیدا نکند او را در محدوده بلوار امامزاده شهرستان دفن کنند.

دادستان بردسکن اظهار کرد: به دلیل اینکه نوزاد در عمق کمی دفن شده بود، توسط یک شغال بیرون کشیده شده بود و به این ترتیب راز این قتل فاش شد.

نبوی خاطرنشان کرد: دراین رابطه پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم دستگیر شدند و تحت قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافتند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
قتل نوزاد توسط کفتار وحشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوهر درستکار راز قتل پسر جوان را پس از یک سال بر ملا کرد



اخبار حوادث - شوهر درستکار راز قتل پسر جوان را پس از یک سال بر ملا کرد

پس از گذشت یكسال راز قتل جوان 24 ساله در شهرستان خلخال استان اردبیل برملا شد.

مرداد ماه سال 92 خبر مفقود شدن جوانی 24 ساله در یكی از روستاهای خلخال به پلیس گزارش و اقدامات انجام یافته جهت پیدایش وی بی نتیجه ماند. پس از گذشت یك ماه از روز مفقود شدن، جسد بی روح جوان 24 ساله در یكی از مناطق این شهر پیدا و این بار پلیس تلاش خود را جهت كشف علت جنایت و شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز كرد.


در مراحل اولیه رد پای زن و مردی به عنوان مظنون در این جنایت پیدا و مشخص شد این افراد همراه با مقتول در امر توزیع مواد مخدر  فعالیت داشته اما پس از دستگیری به خاطر عدم وجود مدارك قانونی و عدم اعتراف متهمان پرونده راه به جایی نبرد.


در این میان زن مظنون ازدواج كرده و راهی خانه شوهر شده و مظنون دیگر نیز آزاد شد، تا اینكه پس از گذشت بیش از یك سال، زن جریان قتل جوان 24 ساله توسط دو برادر را به شوهر خود تعریف و این فرد خداشناس و قانونمند نیز موضوع را در اسرع وقت به پلیس گزارش و افراد منظون با اقدام سریع كارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.
متهمان به مراجع قضایی معرفی و دو نفر از آنان به اتهام ارتكاب قتل عمد بازداشت و نفر دیگر نیز با قرار وثیقه آزاد و بدین صورت راز قتل مرد جوان پس از گذشت 1 سال در خلخال برملا شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران