اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شغال، دختر 10 روزه سرراهی را بلعید



شغال، دختر 10 روزه سرراهی را بلعید

نوزادی 10 روزه در بردسکن طمعه یک قلاده شغال شد.

نوزاد دختر 10 روزه که در بلوار امامزاده «سید میرزا طاهر حسینی» بردسکن توسط خانواده‌اش به دلایلی نامعلومی رهاشده بود، طمعه شغال شد.

شب گذشته 6 مهر، راننده خودرویی که از بلوار امامزاده «کدوغن» بردسکن عبور می‌کرد ناگهان متوجه شد شغالی نوزادی را به دهان گرفته که پس از تعقیب، شغال فرار کرده و دختربچه را رها كرد.

در ادامه پلیس به محض اطلاع از این موضوع سر صحنه حضور پیدا کرد و با پیکر بی‌جان نوزاد مواجه شد و جسد این نوزاد 10 روزه به سردخانه بیمارستان ولی‌عصر(عج) بردسکن انتقال داده شد تا پزشک‌قانونی نیز نظر خود را در این‌ خصوص اعلام كند.

به گزارش ایسنا، پلیس دراین رابطه تحقیقات خود را شروع و سر نخی را نیز پیدا کرده است و مطابق قانون خانواده این نوازد به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
با این ویدئو، 10 روزه، 10 کیلو لاغر می شوید - دکتر پلاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولتیماتوم 10 روزه سازمان مالیات به طلافروشان



 

 

 

طلافروش

 

 

 

فارس: رئیس اتحادیه طلا جواهر تهران، گفت: اعضاء اتحادیه طلافروشان تا پایان ماه جاری موظفند به منظور اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در سایت سازمان امور مالیاتی ثبت نام كنند.

احمد وفادار با بیان اینكه طلافروشان تا پایان آبان ماه جاری مهلت دارند در سایت سازمان امور مالیاتی برای قانون مالیات بر ارزش افزوده ثبت‌نام كنند، اظهار داشت: همه اعضاء اتحادیه تا پایان ماه جاری موظفند در سایت سازمان امور مالیاتی ثبت نام كنند.

وی افزود: مشمولان بند «الف» و «ب» در قانون مالیت بر ارزش افزوده كه شامل بنكدارها و خرده‌فروش‌ها می‌شود از ابتدای مهر موظف به اعمال سه درصد مالیات بودند اما از هم اكنون هم می‌توانند این قانون را اعمال كنند و سه درصد را در فاكتورهای فعلی خودشان اعمال كنند تا از ابتدای سال آینده با كمك سازمان امور مالیاتی فاكتورهای جدید به اصناف ارائه شود.

وفادار در واكنش به این نكته كه هم‌اكنون اجرای قانون مالیات بر ارزش ازوده در طلافروشی‌ها مشاهده نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضاء صنف از هفته آینده، قطعا تا چند روز آینده طلافروشان سه‌درصد مالیات را از خریدار دریافت خواهند كرد.

وی یكی از دلایل مشكلات اجرای قانون مذكور را وجود رسته‌های مختلف در این صنف عنوان كرد و افزود: یك رسته‌های مختلفی از جمله بنكداران، تولیدكنندگان خرد، تولیدكنندگان انبوه،‌ تعمیركار‌ان و ... هستند كه برای ابهاماتی وجود دارد كه با همكاری سازمان امور مالیاتی و نمایندگان این ابهامات را برطرف می‌كنیم.

به گفته‌ وی یكی از علل مشكلات پیش‌آْمده در روند اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده ضعف اطلاع‌رسانی توسط نهادهای مربوطه است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران، با تأكید بر اجرای قانون مالیات برارزش افزوده در چند روز آینده توسط طلافروشان، تصریح كرد: امیدواریم شما خبر اجرای این قانون را به اطلاع عموم برسانید اما در خصوص این قانون و و نحوه‌ اجرای آن برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا برای طلافروشان مشكلی ایجاد نشود.

وی در خصوص نتیجه جلسه اعضای این اتحادیه با نمایندگان مجلس، گفت: چند پیشنهاد در رابطه با تولید، توزیع و صادرات طلا برای بهبود شرایط فعالیت صنعت طلا به نمایندگان ارائه شد..../تحلیل:فارس