اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شعله‌ور تر شدن آتش در بازار تهران



 

 

آتش سوزی,آتش‌ سوزی مغازه کاغذ فروشی در تهران

 

 

فارس:یکی از کسبه پاساژ سهرابی از سرایت آتش سوزی انبار ترقه به پاساژ کاغذ فروشی سهرابی خبر داد.وی ادامه داد: در این آتش‌ سوزی ۱۵ مغازه کاغذ فروشی در آتش‌سوختند.

 

به گزارش سازمان آتش نشانی، ده ها فروشگاه و انبار لوازم التحریردر معرض خطر بود که آتش نشانان از چند جهت به مهار آتش پرداختند و از گسترش دامنه شعله های سرکش جلوگیری کردند.

شواهد نشان می دهد رعایت نکردن اصول ایمنی منجر به انفجار مهیب در سرای صلحی- پله نوروزخان- شده بود. هنوز اما میزان خسارت های مالی عنوان نشده است. لکه گیری در سرای «صلحی» ادامه دارد..../فارس


ویدیو مرتبط :
شعله ور ترین آتش بس تاریخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران عامل اصلی همه آتش های شعله ور شده در عراق، سوریه، لبنان و یمن است! / تهران جایی در مذاکرات ژنو ندارد!



اخبار,اخبار سیاست خارجی, کمک  ایران به یمن

این روزنامه مدعی شد: ایران در هیچ مرحله ای بخشی از راه حل مسائل منطقه نبوده بلکه بخش اصلی و جدایی ناپذیر ایجاد مشکل بوده است.

عکاظ نوشت ایران در کنفرانس های آتی پیرامون یمن جایگاهی ندارد.

به گزارش «انتخاب»، روزنامه عکاظ چاپ عربستان در گزارشی با عنوان «ایران، اساس مشکل است» مدعی شد: ایران در هیچ مرحله ای بخشی از راه حل مسائل منطقه نبوده بلکه بخش اصلی و جدایی ناپذیر ایجاد مشکل بوده است.

زمانی که از بحران یمن سخن به میان می آوریم، ایران ویرانگر اصلی این کشور است و از طریق سرسپردگان خود به نام حوثی ها آن را ربوده است!

در ادامه این گزارش ادعا شده است: حال که ایران عنصر اصلی ایجاد مشکلات است و ویرانگری را صادر می کند، به هیچ وجه نمی توان ادعا کرد که می تواند به ایجاد صلح کمک کند. ایران که پایه و اساس همه کانون های تنش و عامل اصلی همه آتش های شعله ور شده در عراق، سوریه، لبنان و یمن است، نمی تواند ادعای صلح کند.

در پایان این گزارش آمده است: بر این اساس، ایران در هیچ یک از کنفرانس هایی که در آینده در ژنو یا هر مکان دیگری برای حل بحران یمن برگزار می شود، جایگاهی ندارد و اگر تمایل به حضور در این کنفرانس ها داشته باشد، باید به قطعنامه های مشروع بین المللی، بیانیه ریاض ، پایان دادن به کودتای حوثی ها و حمایت از مشروعیت در یمن اذعان کند!

 

 اخبار  سیاست خارجی  -  انتخاب