اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شعبه جدید دانشگاه احمدی نژاد در ونزوئلا



دانشگاه ایرانیان,دانشگاه احمدی نژاد در ونزوئلا

شعبه جدید دانشگاه احمدی نژاد در ونزوئلا

این منبع نزدیک به رئیس جمهور این را هم گفته که: «بر اساس اطلاعی که من دارم قرار است شخص آقای احمدی نژاد هم به عنوان رییس دانشگاه ایرانیان و هم به عنوان استاد دانشگاه در این دانشگاه به تدریس و فعالیت بپردازد.»

دانشگاه احمدی نژاد در ونزوئلا. پیوند دوباره نام رئیس جمهور سابق با کشور محبوبش در امریکای جنوبی. این بار با تاسیس شعبه دانشگاه بین المللی ایرانیان در ونزوئلا.

یک سایت اینترنتی نزدیک به احمدی نژاد به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده یکی از برنامه های اصلی آقای احمدی نژاد در مورد دانشگاه ایرانیان توسعه و گسترش آن و همچنین راه اندازی شعبه در کشورهای مختلف و علی الخصوص ونزوئلا خواهد بود.

 

این منبع اگاه گفته: یکی از اهداف اصلی آقای احمدی نژاد بسط و جهانی کردن دانشگاه ایرانیان است در صورتیکه اسباب این کار فراهم شود احداث شعبه در کشورهای مختلف و در اولویت نخست کشور ونزوئلا در دستور کار خواهد بود.»

این سایت اینترنتی که توسط سردبیر سابق روزنامه «شهروند» متعلق به سازمان هلال احمر اداره می شود در خبری کوتاه به نقل از منبع نزدیک به محمود احمدی نژاد درباره روند کارهای مربوط به دانشگاه بین المللی ایرانیان نوشته:«کارهای بنیادی و لجستیکی این دانشگاه در حال انجام است و اگر کار به همین روال پیش برود از اول بهمن فعالیت دانشگاه به طور رسمی آغاز خواهد شد.»

این منبع نزدیک به رئیس جمهور این را هم گفته که: «بر اساس اطلاعی که من دارم قرار است شخص آقای احمدی نژاد هم به عنوان رییس دانشگاه ایرانیان و هم به عنوان استاد دانشگاه در این دانشگاه به تدریس و فعالیت بپردازد.»
/مهر


ویدیو مرتبط :
خاطره احمدی نژاد از ونزوئلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داشجویان:احمدی نژاد به دانشگاه شریف بیاید



 

 

دانشگاه شریف

 

 

4 تشکل دانشجویی در نامه‌ سرگشاده‌ای به رییس جمهور که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد،خواستار حضور وی در دانشگاه صنعتی شریف برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان شدند.

به گزارش ایسنا، در این نامه با تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا... الحسین (ع)، آمده است:

در ماه رمضانی که گذشت و به هنگام دیدار رهبر فرزانه انقلاب با فعالین تشکل های دانشجویی و نخبگان علمی، از جانب ایشان تکلیفی بر دوش شما و دیگر مسئولین گذاشته شد.

این تشکل‌های دانشجویی در ادامه با بیان این‌که از آن روز تا کنون چندین بار و به صورت شفاهی و کتبی از حضرتعالی خواسته‌ایم که در میان فعالین تشکل‌های دانشجویی حاضر و به سوالات ما پاسخ دهید، تصریح شده است: البته حضرتعالی در همین مدت هم دیدارهایی با دانشجویان داشته‌اید. از جمله افطاری جوانان در نهاد ریاست جمهوری که ازهیچ یک از اتحادیه های تشکل های دانشجویی دعوتی به عمل نیامده بود. و همچنین جلسه اخیرتان در دانشگاه اراک.

باید بگوییم که حضورتان در دانشگاه اراک را به فال نیک می گیریم که پس از هفتاد و اندی سفر استانی در دانشگاه ها هم حضور یافتید. این نامه می‌افزاید: حضور شما در دانشگاه‌ها نه مایه گلایه، که جای بسی تقدیر و تشکر دارد. اینکه رئیس جمهور منتخب ملت ایران در دانشگاه های کشور حاضر می شود و به سخنان دانشجویان گوش فرا می دهد، مایه مباهات همه دل بستگان انقلاب است.

و البته مقال کنونی را جای مناسبی جهت گله از دیدار حضرتعالی با دانشجویانی که مشخص نبود با کدامین مکانیزم انتخاب شده بودند و برخی آن را حق مسلم دفتر شما می دانستند نمی دانیم؛ اما انتظار ما این است که حضرتعالی مطابق وعده پیش تر داده شده خود، به میان جمع های دانشجویی دانشگاه های تهران آمده و به سوالات فعالین تشکل های دانشجویی این دانشگاه ها پاسخ دهید.

باشد که خود الگویی باشید برای وزیران و دیگر مسئولین دولتی که در سخنرانی اخیر خود در اراک حضور در جمع های دانشجویی را از آنها خواستید.

در پایان این نامه آمده است: با توجه به آن چه که گفته شد و سوالات بسیاری که بی جواب در اذهان فعالین تشکل های دانشجویی مانده است، از حضرتعالی دعوت می کنیم تا پیش از پایان این نیم سال تحصیلی و با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به میان فعالین تشکل های دانشجویی آمده و به سوالات ما پاسخ دهید. ان شاءا... که ما از پاسخ های حضرتعالی قانع می شویم..../تحلیل:ایسنا