اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرکت صرافی بانک پاسارگاد راه‌اندازی شد.



 

صرافی بانک پاسارگاد

 

 

شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک پاسارگاد، پس از اخذ مجوزهای لازم، فعالیت خود را از ۲۱ دی ۸۸ آغاز کرد.

 


به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ، در راستای ارایه خدمات مختلف بانکی توسط بانک پاسارگاد، این‌بار شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک پاسارگاد فعالیت خود را آغاز و آماده ارایه خدمات به مشتریان است.

 


این شرکت فعالیت‌‌های مختلفی همچون ارایه کلیه خدمات خرید و فروش اسکناس، خرید حواله‌های ارزی، نقل ‌و انتقال ارز در داخل و خارج کشور از طریق صدور حواله، فروش انواع سکه بهارآزادی و ارایه خدمات مشاوره‌ای و غیر حضوری را انجام می‌دهد.

 


گفتنی است هم‌میهنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و خدمات ارایه شده توسط آن با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹تماس حاصل کنند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
بانک پاسارگاد، بیمه سپرده گذاران پاسارگاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت بانک دانشگاه آزاد/ تلاش برای راه‌اندازی تا ۲ سال آینده



آخرین وضعیت بانک دانشگاه آزاد/ تلاش برای راه‌اندازی تا ۲ سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش برای راه‌اندازی بانک این دانشگاه تا ۲ سال آینده خبرداد.

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد جزئیات طرح تاسیس "بانک دانشگاه آزاد" گفت: من فقط این موضوع را طرح کرده و درحال حاضر اقتصاددان‌ها مشغول بررسی این طرح هستند.

وی بر این نکته تاکید کرد که طرح بانک دانشگاه آزاد درحال بررسی کارشناسی است تا به عنوان یک کار کارشناسی شده به مجموعه‌هایی تصمیم‌گیر تحویل داده شود.

دانشجو با بیان اینکه در این زمینه جلساتی با رئیس بانک مرکزی و بعضی از معاونان وزیر اقتصاد برای تحقق این طرح داشتیم، خاطرنشان کرد: مسیر این طرح درحال طی شدن است که ان‌شاءالله تا حدود 2 سال آینده به نتیجه مطلوب خواهد رسید./فارس