اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرور معروف تهران دستگیر شد


رئیس کلانتری 160 خزانه، از دستگیری علی ساندویچی، شرور معروف تهران خبر داد و گفت: متهم در یکی از رستورانهای فرحزاد شناسایی و دستگیر شد.

پایگاه خبری پلیس: رئیس کلانتری 160 خزانه، از دستگیری علی ساندویچی، شرور معروف تهران خبر داد و گفت: متهم در یکی از رستورانهای فرحزاد شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ احمد صالحی، رئیس کلانتری 160 خزانه، اعلام کرد: با دریافت اطلاعات مردمی و شکایتهای شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه جوان شروری معروف به علی ساندویچی تیم عملیاتی این یگان وارد عمل شده و به بررسی موضوع پرداختند.
 
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، این متهم که از اراذل و اوباش سطح یک تهران است از مدت‌ها پیش در محله خزانه سکونت داشته، مجدداً پس از آزادی از زندان دست به شرارت، نزاع، زورگیری با سلاح سرد و خفت گیری زده است.
 
سرهنگ صالحی بیان داشت: به این ترتیب موضوع با جانشین سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در میان گذاشته و دستور بازداشت متهم صادر شد که در نتیجه تیمی از مأموران تخصصی معاونت اطلاعات رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع اطلاعاتی مشخص شد،متهم به منظور فرار از چنگال قانون و برای اینکه دستگیر نشود محدوده فعالیت مجرمانه خود را به شمال پایتخت منتقل و به تازگی به رستورانی در فرحزاد که محدوده کلانتری 163 ولنجک است تردد دارد.
 
با تجمیع اطلاعات به دست آمده، مأموران کلانتری موفق شدند، طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و طرح ریزی خاص پلیسی متهم را هنگام تردد در یکی از رستوران‌ها شناسایی و پس از اینکه او را تحت نظر قرار دادند درحالی که وارد رستوران شده و سرگرم استعمال قلیان بود، علی‌رغم مقاومت فراوان در نهایت دستگیر کنند.
 
رئیس کلانتری 160 خزانه با اشاره به اینکه علی ساندویچی از اراذل سطح یک و خطرناک تهران است که همواره تحت تعقیب مراجع مختلف انتظامی و قضایی بوده خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری تحت الحفظ به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی قضایی و محاکمه به شعبه 11 بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
پلیس تهران 12 باند سارق و مال‌خر در غرب تهران را دستگیر کرد | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"یلدا"، جیب بر دختر معروف تهران دستگیر شد + عکس



اخبار حوادث - "یلدا"، جیب بر دختر معروف تهران دستگیر شد + عکس

دختری به نام یلدا که در مترو اقدام به سرقت مدارک بانوان می کرد نهایتا دستبند قانون را بر روی دستان خود دید.

در روز 16 در سال جاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه مترو امام خمینی (ره ) متوجه درگیری دو خانم شدند که در بررسی اولیه، یکی از این خانم ها با طرح موضوع سرقت به شیوه جیب بری از آنها درخواست کمک می نماید.


با انتقال این دو خانم جوان به ایستگاه پلیس، یکی از آنها در اظهارات خود عنوان داشت: "در حال سوار شدن به قطار بودم که متوجه شدم این خانم قصد دارد تا کیف پول مرا از داخل کیف دستی سرقت نماید که با او درگیر شدم ".

 

اخبار ,اخبار حوادث,جیب بری

 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۲ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در اولین مرحله از آغاز تحقیقات، هویت واقعی متهمه "یلدا . م" ( ۲۵ ساله ) - در اظهارات اولیه خود را به نام سحر حسینی معرفی کرده بود - به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جیب بری مورد شناسایی قرار گرفت.

همزمان با شناسایی هویت واقعی متهمه و در بررسی اموال به دست آمده در زمان دستگیری یلدا، کارآگاهان با بررسی یک دستگاه گوشی تلفن همراه به دست آمده در زمان دستگیری، موفق به شناسایی یکی دیگر از مالباختگان خانمی شدند که گوشی تلفن همراهش توسط متهمه و به شیوه جیب بری، در ایستگاه مترو و در همان تاریخ دستگیری متهمه سرقت شده بود.

با به دست آمدن هویت واقعی متهمه و شناسایی وی توسط دو نفر از شکات، "یلدا" که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به دهها فقره "جیب بری" در داخل قطارها و همچنین ایستگاه های مختلف مترو شهر تهران اعتراف کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده و در بازرسی از مخفیگاه "یلدا" در منطقه حصارک کرج، علاوه بر کشف دهها کیف زنانه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کارآگاهان موفق به پیدا کردن یک لیست از اسامی افراد مختلف همراه شدند.

با به دست آمدن لیست اسامی افراد و بررسی های بیشتر مشخص شد که این افراد همگی مالباختگانی هستند که مدارک شناسایی آنها سرقت شده و تصور می کردند که مدارکشان مفقود شده است.

این افراد پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و اطلاع از سارق بودن یلدا، در اظهارات خود عنوان داشتند: " تصور می کردیم که مدارک شناسایی ما مفقود شده و این خانم در تماس تلفنی، با طرح این موضوع که مدارک را پیدا کرده درخواست مژدگانی می کرد و ما نیز پس از پرداخت مژدگانی ، مدارک را از وی تحویل می گرفتیم ".

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: "از کلیه مالباختگان به ویژه مالباختگان زنی که بدین شیوه و شگرد، در سطح ایستگاه های مترو مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزدهم خرداد مراجعه نمایند ".

اخبار حوادث - جام نیوز