اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرور شرق استان تهران بازداشت شد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری شرور شهرستان ورامین خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار سیروس فتحی گفت: در پی شرارت های متعدد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش درجه یک و صدور احکام جلب از سوی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ورامین تیم های عملیاتی این یگان برای شناسایی مخفیگاه و بازداشت متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت ومخفیگاه وی در شهر شریف آباد و ورامین شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینكه این متهم به علت اقدامات مجرمانه متواری و دارای بیش از 10 سابقه کیفری است ادامه داد تیمهای كنترل نامحسوس پس از چندین ساعت كنترل و مراقبت های كاملا پوششی ، زمانی كه متهم داخل مخفیگاهش بود، وارد عمل شده و با دستگیری وی به اقدامات مجرمانه اش پایان دادند.

سردار فتحی با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی لازمه تامین امنیت در جامعه را تعامل و همكاری آحاد جامعه و مسئولان با پلیس دانست و اظهار داشت: بحمدالله یكی از موفقیت های نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله، تعامل بسیار خوب این نیرو با مردم است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان اظهار داشت: متهم که به "علی عمر" معروف بود جهت اقدامات تکمیلی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
نینجوتسو استان تهران مدرسه شمال شرق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت اراذل و اوباش در شرق استان تهران


رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری 9 اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری در این محدوده خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری 9 اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری در این محدوده خبر داد.

سرهنگ حسین قاسملویی با اعلام این خبر گفت: در راستای تدابیر سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و افراد تحت تعقیب مراجع قضایی با حضور پنج اکیپ در شهرستان ورامین به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح گشتهای محسوس و نامحسوس پلیس با حضور در اماکن عمومی با هنجار شکنان و خصوصاً اراذل و اوباش برخورد قاطع و قانونی به عمل آورده و 9 نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خصوص اتهامات افراد دستگیر شده، بیان داشت: متهمان از افراد شرور و سابقه داری هستند كه با شرارتهای خود باعث ناامنی شده و نارضایتی شهروندان را فراهم كرده بودند.

قاسملویی در ادامه از شناسایی و احضار 15 نفر از افراد شرور به این پلیس خبر داد و ضمن هشدار به اراذل و اوباش و كسانی كه با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم می زنند، اضافه كرد: پلیس با برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت اجتماعی، اجازه قدرت نمائی را به این گونه افراد نخواهد داد.

وی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.