اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شرلوک هلمز» ببر آدم‌خوار شد!


بندیکت کامبربج بازیگر بریتانیایی با پیوستن به فیلم «کتاب جنگل» بار دیگر در یک نقش منفی ظاهر می‌شود.

خبرگزاری مهر: هالیوود ریپورتر نوشت: اقتباس کمپانی برادران وارنر از «کتاب جنگل» رودیارد کیپلینگ، صداپیشه اصلی خود را پیدا کرد. بندیکت کامبربچ صدای خود را به شخصیت شیر خان قرض می‌دهد؛ ببر آدم‌خواری که شخصیت منفی داستان کلاسیک موگلی پسر جنگل است.

اندی سرکیس که تا کنون در نقش شخصیت‌های فراموش‌نشدنی‌ مانند گولم «ارباب حلقه‌ها» و سزار ظاهر شده است، با این فیلم اولین تجربه کارگردانی خود را خواهد داشت.

شرلوک هلمز در «کتاب جنگل» ببر آدم‌خوار می‌شود

«کتاب جنگل» بر پایه داستان‌های کوتاه کیپلینگ ساخته می‌شود که روی شخصیت موگلی، پسری یتیم تمرکز می‌کنند که توسط گرگ‌ها بزرگ می‌شود و با خرس‌ها و پلنگ‌های سیاه دوست می‌شود. شیر خان دشمن قسم‌خورده موگلی است و هر کدام می‌خواهند دیگری را از میان ببرند.

کلی کلووز فیلمنامه این فیلم را نوشته است و پدرش استیو کلووز هم که از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» شناخته‌شده است، مسئولیت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

فیلم «کتاب جنگل» برادران وارنر با اقتباس دیگری از این داستان توسط کمپانی دیزنی به رقابت خواهد پرداخت. تمام بازیگران فیلم دیسنی مشخص شده‌اند و جان فاورو مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. ایدریس البا صدای خود را به شخصیت شیر خان در آن فیلم قرض می‌دهد.

کامبربچ که برای نقش‌آفرینی‌اش در سریال «شرلوک» نامزد دریافت جایزه امی هم شده است، با اندی سرکیس در مجموعه فیلم‌های «هابیت» نیز همکار بوده است. سرکیس از جمله کارگردانان واحد دوم اقتباس سه‌گانه پیتر جکسون بود و بار دیگر در نقش گولم نیز ظاهر شد. کامبربچ هم صداپیشه اژدهای خبیس یعنی اسماگ بود.

بندیکت کامبربچ در نقش بعدی‌اش به عنوان الن ترنینگ برنامه‌نویس و کدشکن در فیلم «بازی تقلید» ظاهر می‌شود. این فیلم درام در فستیوال فیلم بین‌المللی تورنتو که ماه آینده برگزار می‌شود به نمایش درخواهد آمد.

باید دید بندیکت کامبربچ شیرخان بهتری خواهد شد یا ادریس آلبا؟


ویدیو مرتبط :
5 نکته درباره شرلوک هلمز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای جالب شرلوک هلمز در صحرانوردی



 

ماجرای جالب شرلوک هلمز در صحرانوردی

 

شرلوک هلمز کاراگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه های شب هلمز بیدار شد و آسمان را نگریست .بعد واتسون را بیدار کرد و گفت : نگاهی به آن بالا بینداز و به من بگو چه می بینی ؟

واتسون گفت : میلیونها ستاره میبینم .

هلمز گفت : چه نتیجه می گیری ؟

واتسون گفت از لحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم . از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیریم که زهره در برج مشتری است ، پس باید اوایل تابستان باشد . از لحاظ فیزیکی ، نتیجه می گیریم که مریخ در موازات قطب است ، پس ساعت باید حدود سه نیمه شب باشد .

شرلوک هلمز قدری فکر کرد و گفت : واتسون تو احمقی بیش نیستی . نتیجه اول و مهمی که باید بگیری اینست که چادر ما را دزدیده اند !!