اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط ورود کنکور‌ی‌ ها به محدوده زوج و فرد


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: کنکور‌ی‌ها با کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند.

خبرگزاری فارس: سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره برگزاری کنکور کارشناسی در روزهای ۵ تا ۷ خرداد گفت: مدموران پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های برگزاری کنکور حاضر خواهند بود تا مشکلی برای داوطلبان پیش نیاید.

وی افزود: برای آنکه داوطلبان بتوانند به راحتی و سهولت در محل برگزاری امتحان خود حاضر شوند هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا دواطلبان با نشان دادن کارت ورود به جلسه ازمون خود بتوانند در محدوده اجرای طرح زوج و فرد تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ورود داوطلبان به منطقه طرح ترافیک نیز گفت: از انجا که این محدوده با دوربین‌های کنترل طرح ترافیک رصد می‌شوند نمی‌توان دوربین‌ها را خاموش کرده و یا با نشان دادن کارت ورود به جلسه از ان گذر کرد.


ویدیو مرتبط :
کنکور - تکنیک های مشتق مهندس مسعودی ( تابع زوج و فرد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش نرخ جریمه ورود به محدوده "زوج و فرد" و "طرح ترافیك" از سه شنبه



 

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش جریمه ورود به محدوده "طرح ترافیك" و "زوج و فرد" از روز سه شنبه (20 دی ماه) خبر داد و گفت: همچنین بر اساس قانون جدید از این پس جریمه ورود به محدوده طرح ترافیك هر ساعت یك‌بار محاسبه می‌شود.

سردار حسین رحیمی روز یكشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مرحله دوم اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، افزود: بر این اساس از روز سه شنبه، جریمه ورود به محدوده طرح ترافیك و زوج و فرد از 130 هزار ریال به 200 هزار ریال افزایش می‌یابد.

وی همچنین گفت: سقف جریمه سرعت غیرمجاز در تهران از سه شنبه به 100 هزار تومان افزایش می‌یابد.

رحیمی تصریح كرد: در این خصوص هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مربوطه صورت گرفته است.

رییس پلیس راهور تهران همچنین از تشدید برخورد با خودروهایی كه با دستكاری پلاك وارد محدوده طرح ترافیك شده و یا از ورودی‌های غیرمجاز وارد این محدوده می‌شوند خبر داد و گفت: بر این اساس با این دسته از خودروها به طور جدی برخورد می‌شود..... / تحلیل : عصر ایران