اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط مناظره مهدی هاشمی با مجلسی ها


وکیل مهدی هاشمی گفت: اگر مجلسی ها قصد مناظره در مورد پرونده مهدی هاشمی را دارند با نماینده آگاه به مسائل حقوقی مناظره می کنیم.

خبرگزاری مهر: وکیل مهدی هاشمی گفت: اگر مجلسی ها قصد مناظره در مورد پرونده مهدی هاشمی را دارند با نماینده آگاه به مسائل حقوقی مناظره می کنیم.

هجدهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی ساعت 8 صبح دوشنبه 26 آبان 93 با قضاوت قاضی مقیسه برگزار شد.

وحید ابوالمعالی، وکیل مهدی هاشمی در حاشیه این جلسه دادگاه گفت: دفاعیات از سوی متهم ادامه داشته و نماینده دادستان نیز همچنان ادعاهای خود را به دادگاه مطرح می کند.

وی افزو: زمان خاتمه دادگاه مشخص نیست اما نامه حمید رسایی نماینده مجلس به دادگاه را دیدم که تمامی مطالب آن بحث حقوقی نبود و به نوعی سیاسی بود.

ابوالمعالی از مجلس خواست که اگر نمایندگان بخواهند در مورد این پرونده با ما مناظره داشته باشند، نماینده ای آگاه به مسائل حقوقی معرفی کنند و ما حاضر به مناظره هستیم.

وکیل مهدی هاشمی گفت: اگر قرار باشد به فردی پاسخ بدهیم نمی شود و تنها مرجعی که ما به او پاسخگو هستیم قوه قضائیه است.


ویدیو مرتبط :
شرط جالب و خنده دار استاد حسن عباسی برای مناظره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط پخش دادگاه مهدی هاشمی از تلویزیون


مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: پخش دادگاه مهدی هاشمی نیازمند اخذ مجوزهای لازم از قوه قضاییه است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: پخش دادگاه مهدی هاشمی نیازمند اخذ مجوزهای لازم از قوه قضاییه است.
 
داوود نعمتی انارکی اظهار داشت: برای پوشش محاکمات دستگاه قضایی کشور و حضور رسانه ها بایستی قوه قضاییه مجوز حضور صادر کند.
 
مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: اگر این مجوز برای رسانه ها صادر نشود؛ نمی توان در این دادگاه ها برای پوشش تصویری وقایع حضور یافت.
 
وی افزود: اگر این مجوز نباشد اصحاب رسانه فقط می توانند در قالب خبری کوتاه بدان بپردازند و گزارشی از کلیت روند دادگاه ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: برای دادگاه مهدی هاشمی نیز همین روند صدق داشته و باید در ابتدا قوه قضاییه مجوز حضور و پوشش روند رسیدگی به پرونده را صادر کند و سپس در صورت صلاحدید اجازه پخش آن را از صدا و سیما ارائه کند.
 
نعمتی انارکی در ادامه یادآور شد: البته باید به این امر هم توجه کرد که اگر این روند بخواهد برای تمامی شهروندانی که مشکلات قضایی دارند؛ انجام شود، آنگاه باید شاهد حجم عظیمی از درخواست هایی از صدا و سیما باشیم که خواستار پخش محاکمات خویش هستند.