اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط داعش برای آزادی خلبان اسیر اردنی



اخبار,اخبارربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

 اخبار بین الملل -  شرط داعش برای آزادی خلبان اسیر اردنی

 داعش با انتشار بیانیه‌ای آزادی یک زن را که مغز متفکر بمب‌گذاری سال 2005 در پایتخت اردن بوده در ازای رهایی خلبان اردنی خواستار شد.

به گزارش فارس، این زن «ساجده مبارک عتروس الریشاوی» نام دارد و در سال 2005 در حالی که قصد داشت خود را در برابر هتل رادیسون «امان» منفجر کند، دستگیر شد. وی در این عملیات با همسرش همدست بود و همسرش توانست 38 نفر را که در یک عروسی در این هتل شرکت کرده بودند، بکشد.

 

این زن خواهر یکی از مشاوران نزدیک «ابومصعب الزرقاوی» است. «ساجده» اما کمربند انفجاری‌اش عمل نکرد و دستگیر شد. وی از آن سال تاکنون در زندان‌های اردن به سر می‌برد. خلبان اردنی که در قالب ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا، مواضع داعش را در رقه می‌کوبید دو روز پیش هواپیمایش سقوط کرد. داعش مدعی است که این هواپیمای نظامی را سرنگون کرده ولی آمریکایی‌ها و ارتش اردن می‌گویند که این هواپیما به دلائلی غیر از شلیک داعش، سرنگون شده است.

 

 اخبار بین الملل - فارس


ویدیو مرتبط :
سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر خلبان اردنی اسیر داعش




 اخباربین  الملل -  انتشار تصاویر خلبان اردنی اسیر داعش

رسانه‌های وابسته به گروه تروریستی داعش، ظهر روز چهارشنبه تصاویری را منتشر کردند که طبق ادعای آنها مربوط به معاذ الکساسبه خلبان اردنی است که هواپیمای وی بر فراز شهر رقه مرکز حکومت داعش در سوریه هدف قرار گرفته و ساقط شده است.

اخبار,اخباربین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخباربین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

 اخبا بین الملل  - تابناک