اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط تمدید انتخابات تا ساعت 22


رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز شمارش آراء در برخی از حوزه‌های انتخابی خبر داد.

خبرگزاری فارس:  محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در این ستاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که‌ آیا زمان انتخابات مجدداً تمدید می‌شود، اظهار داشت: در برخی از حوزه‌های انتخابیه، اگر وزیر کشور موافقت کند زمان اخذ رأی تمدید خواهد شد.

وی افزود: شمارش آراء در حوزه‌های انتخابیه‌ای که در ساعت 20 اخذ آراء به پایان رسیده، شروع شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در سایر شعب اخذ رأی در آن حوزه‌هایی که انتخابات در ساعت 21 به اتمام برسد، بلافاصله شمارش آراء آغاز خواهد شد.

مقیمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تا فردا صبح یا ساعات اولیه نتایج نهایی را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.


ویدیو مرتبط :
نتایج مسابقه (تمدید شد تا 22 )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخابات تا ساعت 22 تمدید شد



ستاد انتخابات کشور,تمدیدانتخابات

اطلاعیه شماره 25 ستاد انتخابات: زمان رای گیری تا صدور اطلاعیه اتمام باید ادامه داشته باشد

ستاد انتخابات کشور خطاب به اعضای شعب و نمایندگان فرماندار اعلام کرد رای گیری تا صدور اطلاعیه اتمام رای گیری می‌بایست ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 25 خود آورده است به اطلاع اعضای محترم شعب و نمایندگان فرماندار می رساند رای گیری تا اتمام مدت زمان تمدید شده و صدور اطلاعیه اتمام رای گیری می بایست ادامه داشته و درب های شعب اخذ رای به روی رای دهندگان محترم باز باشد.

زمان اخذ رای در تمام شهرهای استان تهران تا ساعت 22 تمدید شد.

ایسنا