اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرط برگزاری مراسم عروسی در تلویزیون


تا پایان سال هفت هفته در پیش داریم که براساس مهریه‌ها و ازدواج‌های ساده، قرعه‌کشی را انجام می‌دهیم . الآن 20 نفر ثبت نام کرده‌اند، ولی مطمئنا از امروز حجم زیادی پیامک و تلفن خواهیم داشت، به همین دلیل قرعه‌کشی می‌کنیم تا شرایط آن‌ها را بسنجیم.

خبرگزاری ایسنا: مجری برنامه «ویتامین 3» که صبح امروز - 28 دی‌ماه - اولین مراسم زنده عقد و ازدواج را روی آنتن برد، گفت: هفته پایانی صفر بود که اعلام کردیم در برنامه‌مان عروسی می‌گیریم. در همین یک هفته نزدیک به 20 نفر ثبت نام کردند، البته روز به روزتعدادشان بیش‌تر می‌شود و ما قرار است از بین این تعداد، قرعه‌کشی کنیم.

سیدعلی ضیاء عنوان کرد: ایده اولیه این کار متعلق به افشین حسین‌خانی بود‌؛ او از روز اولی که برنامه «ویتامین 3» داشت شروع می‌شد، این ایده را داد که پنج‌شنبه‌ها این کار را انجام دهیم، ولی چون برنامه ما در ماه محرم و صفر شروع شد، این ایده به تأخیر افتاد.



او افزود: تا پایان سال هفت هفته در پیش داریم که براساس مهریه‌ها و ازدواج‌های ساده، قرعه‌کشی را انجام می‌دهیم . الآن 20 نفر ثبت نام کرده‌اند، ولی مطمئنا از امروز حجم زیادی پیامک و تلفن خواهیم داشت، به همین دلیل قرعه‌کشی می‌کنیم تا شرایط آن‌ها را بسنجیم.

مجری برنامه «ویتامین 3» تأکید کرد: ترجیح ما این است که عروس و دامادها از مناطق مختلف ایران در برنامه‌مان حاضر شوند.

او در پایان از مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی - زوج هنری - که در برنامه امروز حاضر شده بودند، تشکر کرد و گفت: آن‌ها بدون هیچ انتظاری و فقط با لطف‌شان به این برنامه آمدند؛ وقتی فهمیدند قرار است ازدواج ساده‌ای داشته باشیم، استقبال کردند و دعوت ما را خیلی زود قبول کردند.


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی نیکبخت برای برگزاری مراسم عروسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشی جالب و غیر عادی در برگزاری مراسم عروسی +تصاویر



اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

آنها بعد از پایان مراسم به همراه میهمانانشان از قطار مترو استفاده کردند تا به محل برگزاری مجلس شام بروند. این عروس و داماد خلاق ابتدا مراسم عقد را در کلیسا برگزار کردند و سپس برای عکس برداری از عروس و داماد به پارکی نزدیک کلیسا رفتند و سپس عروس و داماد به همراه 40 میهمان راهی ایستگاه مترو شدند.
کارکنان ایستگاه مترو گلاسکو با دیدن این عروس و داماد حیرت زده شده بودند و زمانیکه داماد جوان 29 ساله پشت باجه بلیط فروشی درخواست 42 بلیط کرد همه با شگفتی به آنها نگاه میکردند.
مدیر این ایستگاه مترو میگوید: استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل عروس و داماد مسئله ای غیر عادی است اما ما خوشحال هستیم که توانستیم در برگزاری بهترین روز این عروس و داماد به آنها کمک کنیم و گوشه ای از این مراسم باشیم.
بعد از ورود این عروس و داماد و همراهانشان به واگن های قطار جشن و پایکوبی ادامه پیدا کرد و حتی تعدادی از مسافران حاضر در واگن نیز در این جشن و سرور شرکت کردند.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

منبع:pardad.ir