اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شربت مسموم، این بار در گچساران


8 زائر مرقد بی بی حکیمه گچساران روز جمعه با خوردن شربت، مسموم و به بیمارستان اعزام شدند.

ایرنا: روز سه شنبه بیست و پنجم فروردین ماه نیز 10شهروند دهدشتی از توابع کهگیلویه با خوردن شربت تقلبی که از سوی افراد ناشناس توزیع شده بود، مسموم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با یادآوری مسمویت چند نفر در شهرستان های دهدشت و چرام با مصرف شربت تقلبی، نسبت به مصرف غذاهایی که با عنوان نذری از سوی افراد ناشناس توزیع می شود، هشدار داد.

«ستار اسدپور» در باره مسمومیت زائران مرقد بی بی حکیمه گچستاران گفت:پنج زائر مسموم شده که از بندر گناوه استان بوشهر به زیارت خواهر امام رضا (ع) آمده بودند با مشارکت فوریت های پزشکی به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اظهار کرد: سه نفر دیگر از زائران مسموم شده پس از اعزام به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان در این مرکز درمانی بستری شدند.


ویدیو مرتبط :
نفس های مسموم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوراندن شربت لیموی مسموم؛ شیوه رمال متجاوز



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خوراندن شربت لیموی مسموم؛ شیوه رمال متجاوز

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری رمالی خبر داد كه با خوراندن سه لیوان شربت آب لیموی مسموم به یك زن تجاوز كرده بود.

سرهنگ گل صباحی در گفت و گو با (ایسنا)، با بیان اینكه در 16 تیرماه سال جاری پرونده‌ای از یكی از كلانتری‌های كرج مبنی بر رمالی و بی‌هوش كردن زوجی جوان توسط فردی به نام «علی» برای رسیدگی به این پلیس ارجاع داده شد گفت: بر اساس مستندات پرونده، ماموران واحد گشت كلانتری، در حین گشت‌زنی در گوهردشت به رفتار مشكوك فردی به نام «جلیل» كه در حالت طبیعی نبود، مشكوك شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینكه «جلیل» در نزدیكی خودروی سواری تیبا، رفتارهای غیر طبیعی از خود نشان می‌داد گفت: ماموران كلانتری در تحقیقات اولیه دریافتند كه خودرو متعلق به شخصی به نام «علی» و از اهالی قزوین است.

وی با بیان اینكه ماموران در صحبت با «جلیل» دریافتند كه وی برای بهبودی همسرش به كرج آمده است گفت: این مرد در سخنان خود عنوان كرد كه برای دریافت دعا از مردی به نام «علی» برای بهبودی و درمان همسرش به كرج آمده و در حال حاضر نیز همسرش و مرد رمال در یكی از خانه‌های مجاور تنها هستند.

رییس پلیس آگاهی البرز با بیان اینكه ماموران كلانتری در تحقیقات بعدی متوجه شدند كه «علی» رمال و دعانویس است و به بهانه انجام رمالی، سه لیوان شربت آب‌لیمو به این زوج خورانده است كه به این دلیل این افراد از حالت عادی خارج شده‌اند گفت: ماموران در بازرسی از خودرو علی تعدادی قرص‌های خواب‌آور، آرام‌بخش و همچنین وسایل نصب ماهواره كشف و ضبط كردند.

گل صباحی با بیان اینكه پس از دستگیری علی، وی به همراه پرونده متشلكه به پلیس آگاهی ارجاع شد، گفت: با توجه به نوع پرونده، موضوع برای رسیدگی به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری ارجاع داده شد.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: كارآگاهان در تحقیقات بعدی دریافتند كه انگیزه اصلی «علی» تجاوز بوده است.

وی با بیان اینكه ماموران در بازرسی از منزل وی دریافتند كه «علی» به جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی نیز مبادرت كرده است گفت: «علی» در اعترافات خود به بزه‌های ارتكابی و همچنین جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی معترف شد و گفت: برای ازدواج دوم خود به جعل عنوان سرهنگ نیروی انتظامی مبادرت كرده است.

گل‌صباحی با بیان اینكه تحقیقات ادامه داشت تا اینكه نظریه پزشكی قانونی مشخص كرد كه داروهای استفاده شده برای دعانویسی در شربت‌های آبلیمو كشنده است گفت: پس از انجام تحقیقات متهم به همراه پرونده متشكله در اختیار دادسرا قرار گرفت./ایسنا