اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرایط و قیمت خرید بلیت‌های جام‌جهانی


هواداران فوتبال ایران می‌توانند بلیت‌های جام جهانی را به قیمت‌های 90، 135 و 180 دلار با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خریداری کنند.

ورزش سه: قیمت بلیت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2014 به ترتیب 90، 135و 180 دلار اعلام شده که هواداران فوتبال در همه جای دنیا می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بلیت بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. شرط‌ اصلی خرید اینترنتی بلیت‌های جام جهانی دارا بودن کارت اعتباری بین‌المللی (Credit card) است.

* 75 بلیت رایگان

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تعداد 75 قطعه بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی را به صورت رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار داده تا به هر صورت که صلاح می‌داند مورد استفاده قرار دهد. به جز این تعداد، هیچ بلیت رایگان دیگری به ایران داده نمی‌شود.

* 700 بلیت با تخفیف ، سهم ایران

فیفا به کشورهای صعود کرده به جام جهانی، 700 قطعه بلیت با تخفیف 10 درصد داده است تا با فروش آن به قیمت اصلی کمی درآمدزایی داشته باشند. فدراسیون فوتبال که این بلیت‌ها را تحویل خواهد گرفت، برنامه خاصی برای این بلیت‌ها دارد. جامعه فوتبال، باشگاه‌ها، هیات‌های استانی، مربیانی که از سوی فدراسیون به جام جهانی اعزام می‌شوند تا از نکات آموزشی آن استفاده کنند و افراد دیگری از جامعه فوتبال – به صلاحدید فدراسیون – از این 700 بلیت بهره خواهند برد.

* هیچ بلیتی به آژانس‌های مسافرتی داده نشده است

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که از بین بلیت‌های اعطایی فیفا و 700 بلیت تخفیف دار، هیچ بلیتی به آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری داده نشده و صرفا در اختیار فدراسیون است.

* سهم هواداران هر تیم در جام جهانی هشت درصد صندلی‌های ورزشگاه است

در بازی‌های جام جهانی هواداران هر یک از دو تیم می‌توانند هشت درصد بلیت‌های آن بازی را خریداری کنند. مقدار کمی سهم میزبان است و 80 درصد باقی مانده به صورت آزاد فروخته می‌شود.

ظرفیت ورزشگاه‌های جام جهانی 45 تا 65 هزار نفر است و تورهای گردشگری و آژانس‌های مسافرتی تنها می‌توانند از این طریق بلیت خریداری کنند.

هواداران فوتبال در ایران برای خرید بلیت‌های فوتبال می‌توانند به سایت اینترنتی فیفا مراجعه کنند ، ولی خرید بلیت نیازمند داشتن کارت اعتباری بین‌المللی (Credit card) است.

با توجه به مشکلاتی که در این زمینه در ایران وجود دارد فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست کرده که راه حل آسان‌تری برای خرید بلیت پیش‌روی ایرانی‌ها بگذارد.



ویدیو مرتبط :
بازار سیاه بلیت های جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت بلیت فینال جام جهانی



اخبار ,اخبار ورزشی,بلیت فینال جام جهانی

 

اخبار ورزشی - قیمت بلیت فینال جام جهانی

مرحله‌ دوم پیش‌‌فروش بلیت رقابت‌های جام جهانی 2014 از ساعت 9 دیروز به وقت محلی برزیل آغاز شده است و این مرحله تا 30 ژانویه 2014 (10 بهمن 92) ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام فیفا بلیت‌های جام جهانی در 4 درجه تقسیم‌بندی شده و به فروش می‌رسد.

بلیت‌های درجه یک گران‌ترین قیمت را به خود اختصاص داده‌اند و جایگاه‌های اصلی استادیوم را شامل می‌شود.

بلیت‌های درجه 2 و 3 نیز در طرفین جایگاه‌های اصلی استادیوم‌ها هستند و بلیت‌های درجه چهارم که ارزان‌ترین بلیت جام جهانی است مربوط به قسمت پشت دروازه‌ها هستند.

قیمت بلیت‌های جام جهانی به تفکیک مراحل به شرح زیر است:

دیدار افتتاحیه: بلیت درجه یک (495 دلار)، بلیت درجه دو (330 دلار)، بلیت درجه سه (220 دلار)

مرحله گروهی: بلیت درجه یک (175 دلار)، بلیت درجه دو (135 دلار)، بلیت درجه سه (90 دلار)

مرحله یک هشتم نهایی: بلیت درجه یک (220 دلار)، بلیت درجه دو (165 دلار)، بلیت درجه سه (110 دلار)

مرحله یک چهارم نهایی: بلیت درجه یک (330 دلار)، بلیت درجه دو (220 دلار)، بلیت درجه سه (165دلار)

مرحله نیمه نهایی: بلیت درجه یک (660 دلار)، بلیت درجه دو (440 دلار)، بلیت درجه سه: (275 دلار)

دیدار رده بندی: بلیت درجه یک (330 دلار)، بلیت درجه دو (220 دلار)، بلیت درجه سه (165 دلار)

دیدار فینال: بلیت درجه یک (990 دلار)، بلیت درجه دو (660 دلار)، بلیت درجه سه (440 دلار)

گفتنی است علاقمندان به خرید بلیت های جام جهانی می‌توانند با مراجعه به لینک  http://www.fifa.com/worldcup/organisation/ticketing/apply-for-tickets/index.html ثبت نام و در قسمت مربوطه اقدام به خرید بلیت کنند و خرید بلیت‌ها از طریق کارت‌های اعتباری معتبر از جمله ویزا کارت که مورد تایید فیفا است، انجام می‌شود.

اخبار ورزشی - سازمان لیگ