اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرایط شرکت مجازین در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91



شرایط شرکت مجازین در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91

توکلی خبر داد: آغاز تکمیل ظرفیت کنکور از فردا

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 91، از آغاز ثبت‌نام در این مرحله از فردا دوشنبه خبر داد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مهلت آغاز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 از فردا دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه 10 آبان ماه جاری نسبت به انتخاب 10 کد رشته اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط شرکت داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت، اظهارکرد: داوطلبانی که در آزمون سراسری 91 شرکت کرده و بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

توکلی با اشاره به پرداخت الکترونیکی 2800 تومان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله بر اساس تقاضای برخی دانشگاه‌ها به اعلام ظرفیت جدید در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص نحوه شرکت پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور 91، تصریح کرد: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند و یا قبولی قبلی آنان دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال بعد (1392) را نخواهند داشت.

مشاورعالی سازمان سنجش افزود: به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه دقت کافی داشته باشند، در غیر این صورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

توکلی با تاکید بر اینکه در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه نمی‌باشند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ظرفیت های سال 91 کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مواد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردا؛ آخرین مهلت داوطلبان برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور 91



فردا؛ آخرین مهلت داوطلبان برای شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور 91

خبرگزاری فارس: مهلت تکمیل ظرفیت کنکور91، فردا 14 آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهلت مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 تا فردا یکشنبه 14 آبان ماه ادامه دارد و داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری 91 حضور داشته‌اند و بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

داوطلبان برای شرکت در این مرحله باید 2800 تومان از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب به صورت اینترنتی پرداخت کنند و توجه داشته باشند در صورت قبولی نهایی در این گزینش، قبولی قبلی آنها «کان‌لم یکن» تلقی می‌شود.

اگر داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند یا قبولی قبلی آنان دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 92 را نخواهند داشت./فارس