اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرایط ذوب برای پرسپولیسی شدن مسلمان


باشگاه ذوب آهن اصفهان درخواست کامل خود برای موافقت با انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس را اعلام کرد.

تسنیم: باشگاه ذوب آهن اصفهان درخواست کامل خود برای موافقت با انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس را اعلام کرد.

باشگاه ذوب آهن اصفهان به دنبال برخی گمانه زنی ها و خبرها درباره خواسته این باشگاه برای موافقت با انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس که با درخواست محمد رویانیان بوده، شرایط خود را برای پذیرش این انتقال بدین شرح اعلام کرد: جابجایی محسن مسلمان با میلاد غریبی و محمد خانزاده، دریافت مبلغ 500 میلیون تومان و دریافت 20 درصد از حق انتقال محمد قاضی و 20 درصد از حق انتقال پیام صادقیان به پرسپولیس.

باشگاه ذوب آهن اعلام کرده که تنها در صورت پذیرش کامل این پیشنهاد حاضر به موافقت با انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس است.


ویدیو مرتبط :
پیاده روی پرسپولیسی ها پیش از بازی مقابل ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوروزی : اکبرپور و حیدری به بازی با ذوب آهن نمی‌رسند/ با این شرایط دچار مشکل می‌شویم



اکبرپور ,حیدری

نوروزی : اکبرپور و حیدری به بازی با ذوب آهن نمی‌رسند/ با این شرایط دچار مشکل می‌شویم

معاون پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد حیدری و اکبرپور بازی با ذوب‌آهن را از دست داده‌اند.

امین نوروزی  اظهار داشت: با توجه به این شرایط بدنی انتظار می‌رفت که این همه مصدوم داشته باشیم، یک ماه قبل هم به این موضوع اشاره کرده بودم که از لحاظ بدنی شرایط مطلوبی نداریم و باید به حال این قضیه فکری کرد.

 

البته قلعه نویی بابت این مسئله نظرات خوبی دارد که می‌تواند در آینده برنامه ‌ریزی خوبی داشته باشد.البته این را هم بگویم که فرصت بدنسازی ما کم بوده است چون تمرینات خود را دیر آغاز کردیم.

وی افزود: ما چند مشکل عضلانی در تیم داشتیم که با توجه به بازدید از پرونده‌های پزشکی بازیکنان متوجه شدند که شرایط خوب نیست و باید تفکر جدیدی جهت افزایش آمادگی جسمانی بازیکنان ایجاد کنیم تا این معضل حل شود. البته با این برنامه ریزی‌های پی در پی سازمان لیگ امیدواریم نگاه به استقلال تغییر کند که اگر این اتفاق نیفتاد مشکلات بیشتر خواهد شد.

معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت اکبرپور گفت: او از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده و قرار است بعد از ظهر از او ام آر آی بگیریم تا میزان آسیب دیدگی‌اش مشخص شود هر چند او به بازی با ذوب آهن نمی‌رسد و صبح امروز نیز زیر نظر ما فیزیوتراپی کرد.

نوروزی در خصوص حیدری نیز گفت: این بازیکن هم زیر نظر خودم تحت درمان است و به بازی با ذوب آهن نمی‌رسد. اما باید شرایط را طوری مهیا کنیم که در بازی با بوریرام از او استفاده شود البته این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که بتوانیم روزی دو جلسه با حیدری کار کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اتفاق خوبی که در اهواز افتاد این بود که قلعه نویی با توصیه کادر پزشکی حیدری را تعویض کرد که باید از او تشکر کنیم که تعامل خوبی با کادرپزشکی دارد. البته او قبول کرد که در چنین بازی مهمی مثل دربی حیدری نباشد که اگر او بازی می‌کرد دو ماه از میادین دور می‌شد.

وی در خصوص وضعیت بیک‌زاده نیز گفت: او دویدن را شروع کرده و فکر می‌کنم برای بازی با ذوب آهن شرایط بازی داشته باشد.

نوروزی در خصوص جمشیدیان گفت: او از لحاظ پزشکی مشکلی ندارد و باید با بدنساز تیم کار کند تا در بازی با بوریرام از او استفاده شود هر چند به یکباره نباید به او فشار وارد شود و کم کم بازی کند که جا بیفتد.

وی در پایان اظهار داشت: روز گذشته در دربی اتفاق جدیدی رخ داد که گفتنش خالی از لطف نیست، وقتی مهدی نظری دچار مصدومیت شد کادر پزشکی ما در داخل زمین با استفاده از دستگاهی به نام استاپلر سر او را بخیه زدند.

 

این برای اولین بار بود که داخل زمین رخ داده و باید از همین جا از کادرپزشکی خود تشکر کنم که با سرعت این کار را انجام دادند. ما قبلا هم این کار را انجام می دادیم اما بیرون از زمین./فارس